stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 38506
  • 12 فروردین 1399 - 15:45
0
استاندار كرمانشاه خبر داد:

طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا تا ٢٠ فروردین تمدید شد

طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا تا ٢٠ فروردین تمدید شد
استاندار كرمانشاه گفت: در جلسه ستاد ملي كرونا كه امروز ( ١٢ فروردين) به صورت ويدئو كنفرانس و به رياست دكتر روحاني برگزار شد؛ با تمديد طرح فاصله گذاري اجتماعي تا ٢٠ فروردين موافقت شد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند همکاری و مشارکت بسیار مطلوب و همراهی مناسب مردم فهیم و شریف کرمانشاه در هفته اول اجرای طرح یادآور شد و اظهار داشت: ضمن تشکر از همه مردم استان تقاضا دارم در این هفته نیز در خانه بمانند و به حفظ سلامت عمومی کمک نمایند.

استاندار کرمانشاه به ضرورت مشارکت مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری اشاره کرد و گفت: تمامی دستورالعمل های طرح تا ٢٠ فروردین با همان جدیت و قاطعیت اجرا می شود و تحقق این مهم نیازمند همکاری اقشار مختلف مردم است.

بازوند کاهش تماس و زنجیره انتقال  را یکی از راهبردهای اصلی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ذکر کرد و گفت: در اجرای این طرح با کاهش تماس، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری گام مهمی در کنترل بیماری برداشته خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این طرح مدارس و دانشگاه ها تا پایان زمان طرح تعطیل است و  ادارات دولتی حداکثر با یک سوم نیروهای اداری و به صورت شیفت بندی خدمات رسانی فعالیت خواهند نمود. 

استاندار کرمانشاه با توجه به تعطیلی پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها و اماکن گردشگری  از مردم تقاضا داریم با توجه به اعلام ممنوعیت حضور و استقرار حتی در اماکن طبیعی در روز ١٣بدر در خانه بمانند و با بیرون رفتن کرونا را با زندگی خودشان گره نزنند.  

بازوند ادامه داد: اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح در قالب گروه بندی سه گانه که باید کاملاً فعال و تعطیل و یا تحت شرایط خاصی فعالیت کنند نیز تا ٢٠ فروردین همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در خاتمه گفت: طرح روزهای ١٢ و ١٣ فروردین در صدا و سیما و توسط معاون عمرانی و فرمانده نیروی انتظامی تشریح شده و امکان تردد و اسکان در این روزها میسر نیست و تیم های بازرسی محیط زیست، نیروی انتظامی، راهداری و منابع طبیعی اجازه تردد و توقف را نخواهند داد، پس توصیه می کنم ١٣ بدر در خانه بمانید.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.