stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 385208
  • 14 مرداد 1400 - 22:13
7
عضو شورای اسلامی شهر اهواز:

ایجاد مجموعه الکترونیک در شهرداری، بسیاری گرفتاری‌ها از جمله فساد را رفع می‌کند

ایجاد مجموعه الکترونیک در شهرداری، بسیاری گرفتاری‌ها از جمله فساد را رفع می‌کند
خوزستان - سید محمدعلی پورموسوی گفت: ایجاد مجموعه الکترونیک در شهرداری، بسیاری از گرفتاری‌ها از جمله بحث فساد را رفع می‌کند. تلاش ما این است که زمینه برای کارهای بهتر فراهم شود.
قلم | qalamna.ir :

 سید محمدعلی پورموسوی در مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای شهر اهواز که امروز (۱۴ مردادماه) در فرمانداری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از برگزاری پرشکوه انتخابات بسیار رضایت داشتند و خرسند بودند. از همه افرادی که در رابطه با برگزاری انتخاب تلاش کردند، تشکر می‌کنم. از مردم نیز برای خلق این حماسه بزرگ در اوج گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی، تشکر می‌کنم که در انتخابات شرکت کردند و رای دولت انقلابی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رقم خورد.

وی افزود: امیدواریم گامی جهت ایجاد شهر هوشمند، پاک، منزه از زشتی‌ها و در تراز انقلاب اسلامی برداشته شود. سعی ما این است که فضا برای کارهای بزرگ در آینده فراهم شود.

پورموسوی بیان کرد: ایجاد مجموعه الکترونیک در شهرداری، بسیاری از گرفتاری‌ها از جمله بحث فساد را رفع می‌کند. تلاش ما این است که زمینه برای کارهای بهتر فراهم شود.

وی با اشاره به روزهای مباهله، گفت: در مباهله، پیامبر(ص) با همه توان و دارایی‌های خود به مباهله رفت؛ رمز پیروزی جبهه حق در این است که از چیزی فروگذار نشود. نظر من هم این است در این دوره با همه امکانات وارد شویم و از چیزی فروگذار نشود تا گرفتاری‌ها در جبهه حق با تدبیر رفع شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.