stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 385425
  • 16 مرداد 1400 - 14:30
4
مدیرکل تعاون هرمزگان خبر داد؛

آغاز تحول گرایی در ورزش با حمایت صنایع

آغاز تحول گرایی در ورزش با حمایت صنایع
هرمزگان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه هرمزگان از آغاز تحول گرایی در ورزش با حمایت صنایع خبر داد و گفت: به دنبال اجرای برنامه هایی جهت فراهم ساختن زمینه های مالی برای ورزش کارگری هستیم.
قلم | qalamna.ir :

هادی ابراهیمی در جلسه مجمع عمومی هیات ورزش کارگری استان هرمزگان اظهار کرد: شرایط کرونا از جمله شرایطی است که علاوه بر مسائل بهداشتی، بیشترین ضربه و آسیب را تمامی حوزه ها و حتی ورزش وارد کرد.

وی افزود: در چنین شرایطی، ورزش در کل جهان، وارد فضایی شد که شاید هرگز فکر نمی کرد در بدبینانه‌ ترین شرایط، با این معضل مواجه شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان ادامه داد: نوع و نفس ورزش، گروهی بوده و کاری است که انجام تمرینات در رشته های مختلف نیازمند حضور فیزیکی افراد و وجود شرایط سالم و با نشاط است.

ابراهیمی ابراز داشت: شیوع ویروس کرونا آسیب دو چندان به حوزه کارگری اعم از حوزه کاری و اقتصادی وارد کرد. این شرایط زمینه هایی فراهم کرد که نوع فدراسیون و هیات ها متفاوت شد و علاوه بر این، ضرورت ورزش بیش از پیش آشکار شد، چرا که در شرایط کرونایی که نیاز به نشاط و امید بود ضرورت حضور ورزش و نقش‌آفرینی آن در ایجاد سلامت و امید دوچندان شد.

وی گفت: فدراسیون ورزش های کارگری در چنین شرایطی آغاز بکار کرد و طبیعتاً آنچه چشم انداز در حوزه‌های مختلف داشتیم از قبیل ایجاد زیرساخت های برای ورزش استان به ویژه تبدیل شدن هرمزگان به قطب ورزش های ساحلی کارگری که قابل تحقق بود، به دلیل شرایط خاص کرونایی و همچنین اقتصادی، اکثر برنامه ها و زمینه های که می توانست تحولی در ورزش کارگری ایجاد کند، دچار وقفه شد ولی هیات ورزش کارگری همچنان با روندی آهسته تر اما پیوسته دنبال خواهد کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان تصریح کرد: هرمزگان زمینه های زیادی برای حضور ورزش دارد اما سعی کردیم در کنار مشکلات ایجاد شده در سه حوزه، کار را پیش ببریم ؛ نخست ایجاد ساختارهای سازمانی ورزش کارگری است، البته در سالهای گذشته نیز ورزش کارگری فعالیت داشت اما به صورت نظام مند، سازمان یافته و هیات های مشخص و سازمانی نبود و برای اولین بار انتخابات و مجمع ورزش کارگری استان در سال گذشته برگزار شد و در این مدت سعی شد هیات های ورزشی را نظم ببخشیم.

ابراهیمی اضافه کرد: همچنین سعی کردیم از طریق فدراسیون ورزش کارگری، ارتباط فراگیری را با شرکتها و بنگاه های اقتصادی از قبیل فولاد، آلومینیوم و سایر بنگاه های که می توانند در توسعه ورزش کارگری کمک کنند برقرار و نقش آنان را پر رنگ تر کنیم و این ارتباط روز به روز گسترده تر خواهد شد.

وی بیان داشت: به دنبال اجرای برنامه هایی جهت فراهم ساختن زمینه های مالی برای ورزش کارگری هستیم که بتوانند بدون دغدغه‌ به ورزش کارگری بپردازند چرا که ورزش در سراسر کشور و استان هرمزگان نیازمند حمایت‌های مالی و ایجاد بسترهای اقتصاد ورزش است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: به منظور ثبات اقتصادی ورزش کارگری، صندوق بازنشستگی از این ورزش حمایت کند، همچنین با جذب افرادی از طریق مجمع و مجموعه ورزش کارگری، امکانات در اختیار هیات های ورزشی قرار گیرد تا ورزش کارگری از طریق اسپانسرینگ شرکت ها و کمک ها و امکانات اقتصادی روز به روز موفق تر باشند.

یادآور می‌شود؛ در این جلسه، سایر اعضای مجمع عمومی هیات ورزش کارگری استان هرمزگان به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.