stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 385610
  • 17 مرداد 1400 - 19:15
0

فرمانده انتظامی کرمان: خبرنگاران امنیت‌بخش هستند

فرمانده انتظامی کرمان: خبرنگاران امنیت‌بخش هستند
قلم | qalamna.ir :

سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در جریان دیدار با خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی () استان کرمان در محل این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در خبرگزاری سال پرکاری را از روز خبرنگار پارسال تاکنون با مناسبت های خاصی داشتند و زحمات مضاعفی کشیدند.

وی اضافه کرد: این زحمت مضاعف زمانی تجلی والاتری پیدا می کند که تلاش های خبرنگاران با ازخودگذشتگی و ایثار در اوج کرونا در تمامی صحنه ها در کنار مدافعان سلامت در آگاهی بخشی به مردم از درون کانون این ویروس آغاز می شود.

 سردار ناظری در ادامه با اشاره به نقش و مسئولیت رسانه ها در مقابله با رسانه های معاند گفت: مخصوصا امسال در جریان انتخابات تحرکات و دسیسه های دشمنان در حوزه رسانه بسیار افزایش یافت و حملات ناجوانمردانه آنها را زهرآگین تر و سخت تر شاهد بودیم که سربازان خط مقدم این دفاع اصحاب رسانه از جمله در بودند.

وی همچنین به نقش رسانه ها در تولید و ارتقای امنیت جامعه، نظم و آرامش عمومی اشاره و بیان کرد: امنیت و آرامش مردم به عنوان مهمترین مطالبه مردم از دولت و حاکمیت است که رسانه ها همانطور که در کنار مدافعان سلامت حضور دارند، در کنار سربازان پرافتخار انتظامی نیز همراهی می کنند و در این عرصه نیز آرامش بخش هستند و در تامین امنیت روانی جامعه تاثیر بسیار زیادی دارند.

به گفته وی اگر همراهی ، همدلی و همزبانی خبرنگاران در کنار نیروهای پرافتخار انتظامی نباشد، بویژه با وجود فتنه ها و دسیسه های دشمنان، قطعا امنیت روانی و آرامش مردم دچار خدشه خواهد شد.

فرمانده انتظامی کرمان: خبرنگاران امنیت‌بخش هستند

ناظری گفت: وقایعی که در استانی مثل کرمان در حوزه مسائل امنیتی یا انتظامی رخ می دهد  بعضا تلخ هستند که نحوه انعکاس آنها و برداشت صحیح از آنها خیلی مهم است؛ در این عرصه خبرنگاران با رژف اندیشی و برداشت خوب از این وقایع همواره همان موضوعات را هم به عنوان یک فرصت قلمداد کرده اند و تهدید را به فرصت تبدیل ساخته اند.

وی اضافه کرد: بارها مشاهده شده خود آن واقعه و حادثه در هر حوزه ای با هنرمندی خبرنگاران به عنوان مظهر اقتدار، آموزش و اطلاع رسانی صحیح مطرح شده و دستاورد ارزشمند خبرنگاران، اقتدار ناجا و نیز اقتدار ملی بوده است.

داود میاندهی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی() استان کرمان نیز در این نشست ضمن تشریح ظرفیت ها و کارکردهای در حوزه داخل و خارج از کشور آمادگی خود را برای افزایش تعامل با فرماندهی انتظامی استان و نیز انجام فعالیت های علمی ، تحلیلی و عمقی رسانه ای اعلام کرد.

فرمانده انتظامی کرمان در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از خبرنگاران تجلیل کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.