stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 387170
  • 26 مرداد 1400 - 19:13
0

اعمال قانون بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی در هرمزگان

اعمال قانون بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی در هرمزگان
هرمزگان/ قلمنا-جانشین فرمانده انتظامی استان از اعمال قانون 313 دستگاه خودرو در مبادی ورودی و خروجی در اجرای طرح ممنوعیت تردد در استان خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ مهرداد مشوق بیان کرد: با توجه به شیوع و گسترش موج جدید بیماری مرگبار کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مقابله باکرونا و تصمیمات مسئولان استانی، طرح ممنوعیت تردد و خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان از مورخه ۲۴ مردادماه در استان اجرا شد.

وی افزود : در اجرای این طرح در۴۸ساعت گذشته تعداد ۶۸۹ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان توسط پلیس و همکاری دستگاههای مسئول متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این طرح تعداد۱۰۸نفرنیروی انتظامی در۹نقطه از استان به کارگیری شدند تصریح کرد: به یک هزارو۸۳۵نفراز شهروندان و رانندگان توسط مأموران پلیس راه تذکر لسانی داده شده است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در این طرح، ۴۴ دستگاه خودرو به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و ۲۶۹ دستگاه خودرو به مبلغ یک میلیون تومان توسط عوامل پلیس و دوربین های ثابت اعمال قانون شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که کلیه تدابیر و محدودیت های وضع شده در راستای حفظ سلامت جامعه بوده و همه بایستی خود را تابع دستورات بهداشتی ستاد مقابله با کرونا بدانیم از هموطنان خواست: به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند و با خدمت‌گزاران خود در نیروی انتظامی همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.