stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 387220
  • 26 مرداد 1400 - 20:34
2

آغاز به کار بیمارستان صحرایی هلال‌احمر در همدان

آغاز به کار بیمارستان صحرایی هلال‌احمر در همدان
همدان- قلمنا- در مراسمی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، بیمارستان سیّار جمعیت هلال‌احمر باهدف تسریع در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی، رسماً آغاز به کار کرد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، در این مراسم که امروز و با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار همدان، مدیرکل مدیریت بحران و تنی چند از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد،بیمارستان سریع‌الاستقرار هلال‌احمر در محوطه بیمارستان بعثت آغاز به کار کرد تا با افزایش ظرفیت این مرکز درمانی در پذیرش بیماران کرونایی، گامی مؤثر در راستای فرمان اکید رهبری در باب اهمیت کنترل کرونا برداشته شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان در حاشیه این مراسم از به کارگیری امکاناتی چون تخت‌های بستری، دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و ساکشن و دستگاه نوارقلب در کنار تجهیزات ویژه احیای قلبی و ریوی از جمله دی‌سی‌شوک، مانیتور بیمار و ترالی اورژانس وغیره در این بیمارستان سیار سخن گفت.
علی سنجربگی ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کادر درمانی استان همدان برای عبور از موج پنجم کرونا، به ورود هلال‌احمر از چندجبهه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.