stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 388585
  • 03 شهریور 1400 - 19:16
0

از کشف ۷۹ هزار عدد داروی غیرمجاز تا دستگیری موبایل‌ قاپ حرفه‌ای تهران

از کشف ۷۹ هزار عدد داروی غیرمجاز تا دستگیری موبایل‌ قاپ حرفه‌ای تهران
قلم | qalamna.ir :

از روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ توضیح داد: با دریافت شکایت‌های مردمی در خصوص توزیع داروهای غیرمجاز، تاریخ گذشته و غیراستاندارد در شمال شرق تهران، ماموران پایگاه چهارم این پلیس طی تحقیقات دریافتند این داروها علاوه بر منطقه مذکور در برخی محلات دیگر مانند “ناصر خسرو” نیز توزیع و نه تنها مشکلی را در زمینه درمان بیماران حل نمی‌کرد، بلکه بعضاً وخامت حال بیماران را نیز منجر می‌شد.

سرهنگ”پیام کاویانی” افزود: پلیس محل نگهداری و دپو داروهای مذکور را در حوالی “پاسداران” شناسایی و در بازرسی از این مکان ۷۹ هزار ۲۵۰ عدد انواع دارو، اقلام بهداشتی، آمپول، قرص و پودرهای بدنسازی غیرمجاز و تاریخ گذشته کشف و در این رابطه نیز ۲ نفر را دستگیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از این داروها به دلیل تقلبی بودن و همچنین اتمام تاریخ مصرفشان قابلیت درمانی نداشته و می‌بایست با نظارت مسئولان وزارت بهداشت و نماینده دادستان معدوم شوند، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده هر ۲ متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

دستگیری ۲ مال‌خر موتور سیکلت “پارک شهر”

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: از ابتدای سال جاری روند وقوع سرقت موتور سیکلت‌های گران قیمت در محدوده “پارک شهر” به صورت چشمگیر و نگران کننده‌ای رو به افزایش بود؛ بر این اساس کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت موتور سیکلت پایگاه هفتم با همکاری ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار رصدهای اطلاعاتی و بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

سرهنگ کارآگاه “هوشنگ کاکاوندی” ادامه داد: برابر یافته‌های پلیسی مشخص شد شهروندان در ساعات پایانط روز برای تفریح و بعضاً ورزش کردن به همراه خانواده به پارک مراجعه و اقدام به پارک موتورسیکلت‌های خویش به صورت نامنظم در خیابان‌های ضلع جنوبی و شمالی پارک می‌کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سارقان نیز با سوء استفاده از غفلت و کوتاهی مالکان موتورسیکلت‌ها و حضور نداشتن نگهبان، اقدام به سرقت موتورسیکلت کرده و به طور میانگین در طول شبانه روز ۲ الی سه دستگاه موتور سیکلت از اطراف پارک شهر به سرقت می‌رود.

وی با اشاره به اینکه یکی از موتور سیکلت‌های سرقتی در استان شمالی کشور کشف شد، ابراز داشت: در یک عملیات پلیسی پس از هماهنگی‌های قضائی متصرف موتور سیکلت دستگیر و اظهار داشت که موتور سیکلت را از فردی خریده است.

این مقام انتظامی گفت: با دستگیری فروشنده موتور سیکلت نیز وی به پنج فقره تغییر ارکان موتورسیکلت و فروش آن‌ها اعتراف کرد و در ادامه تحقیقات پلیسی، موتورسیکلت‌های تغییر نمره کشف و به همراه متهمان به تهران منتقل و در اختیار پایگاه قرار دارند.

از کشف ۷۹ هزار عدد داروی غیرمجاز تا دستگیری موبایل‌ قاپ حرفه‌ای تهران

سارقان حرفه‌ای خودرو خیابان “خاوران” دستگیر شد

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: با وقوع چند فقره سرقت خودروهای سواری در خیابان “خاوران” ماموران کلانتری ۱۲۱ “سلیمانیه” دریافتند سارقان خودرو ۲ نفر بوده و شب هنگام با استفاده از تاریکی هوا، خودروهایی که ایمنی کمتری دارند سرقت می‌کنند.

سرهنگ “محمد جلینی” اظهار داشت: در تحقیقات محلی یکی از سارقان شناسایی و مشخص شد مخفیگاه متهم در همان خیابان “خاوران” واقع شده است و متهمان بلافاصله پس از سرقت، خودروهای سرقتی را به مخفیگاهشان انتقال می‌دهند.

به گفته وی، سارقان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان سه دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به ۱۱ فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کزد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۶۰۰ میلیون تومان برآورد کرده‌اند.

جلینی تاکید کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

از کشف ۷۹ هزار عدد داروی غیرمجاز تا دستگیری موبایل‌ قاپ حرفه‌ای تهران

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای “شمال تهران” با ۹۰ فقره سرقت

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی شکایت یکی از رانندگان خودروهای سواری در خصوص موبایل قاپی ۲ موتورسوار، مشخص شد، شاکی مشغول مکالمه تلفنی بوده که سارقان موبایل وی را قاپیده و در هنگام فرار با خودروی شاکی تصادف کرده‌اند و در نهایت پلاک موتورسیکلت سارقان در محل صحنه جرم جا مانده است.

سرهنگ کارآگاه “سعید دالوند” بیان داشت: با شناسایی مالک موتور سیکلت، متهم با دستور قضائی دستگیر ولی وی اظهار کرد، سابقاً موتور سیکلتش توسط سارق یا سارقان سرقت شده است.

وی با بیان اینکه متهم در پی‌جویی‌های قضائی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت بعد از اطلاع از جا ماندن پلاک انتظامی موتور سیکلتش برای فرار از قانون اعلام سرقت کرده است، افزود: او به ۹۰ فقره موبایل‌قاپی با همکاری همدستش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی‌های پلیس به دست آمد متهم متواری نیز هنگام سرقت تلفن همراه توسط ماموران کلانتری دستگیر و اکنون در بازداشت است.

به گفته دالوند، تاکنون بیش از ۸۰ تن از مال‌باختگان شناسایی و هر ۲ سارق با دستور قضائی روانه زندان شده‌اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.