stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 388634
  • 04 شهریور 1400 - 1:03
1
واکنش روابط عمومی دادسرای کرمانشاه به اخبار برخی کانالها و رسانه ها درخصوص موضع دادستان

قنادی: کانال ها و رسانه ها از گمانه زنی و نشر اکاذیب پرهیز کنند

قنادی: کانال ها و رسانه ها از گمانه زنی و نشر اکاذیب پرهیز کنند
روابط عمومی دادسرای کرمانشاه گفت: از کانال های خبری و رسانه های استان انتظار می رود پیش از آنکه هر خبری را درخصوص موضع دادستان در رابطه با حواشی این روزهای شورای شهر منعکس می کنند، از روابط عمومی دادسرای استان کسب اطلاع کرده و از گمانه زنی و نشر اکاذیب پرهیز کنند.
قلم | qalamna.ir :

 مهدی قنادی روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بااشاره به حواشی این روزهای شورای شهر جدید کرمانشاه، اظهار کرد: با طولانی تر شدن این حواشی و بلاتکلیفی وضعیت سرپرستی شهرداری کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان نیز به این موضوع ورود کرده اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از کانال های خبری و رسانه های استان بدون کسب اطلاعات کافی از منبع رسمی اقدام به گمانه زنی هایی درخصوص موضع دادستان در این خصوص کرده اند، از جمله اینکه دادستان به اعضای شورای شهر مهلتی ۲۴ ساعته برای انتخاب سرپرست برای شهرداری داده اند که این موضوع را تکذیب می کنیم.

روابط عمومی دادسرای کرمانشاه اعلام کرد: همانطور که دادستان محترم کرمانشاه در گفت و گوی امروز(۳ شهریور) با خبرگزاری ایسنا اعلام داشته اند، ایشان از اعضای شورای شهر خواسته اند که در اولین نشست خود انتخاب سرپرست شهرداری را به انجام برسانند و در انجام وظایف محوله کوتاهی نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا از کانال های خبری و رسانه های استان انتظار می رود پیش از آنکه هر خبری را درخصوص موضع دادستان در رابطه با حواشی این روزهای شورای شهر منعکس می کنند، از روابط عمومی دادسرای استان کسب اطلاع کرده و از گمانه زنی و نشر اکاذیب پرهیز کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.