stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 388696
  • 04 شهریور 1400 - 11:30
0

اهدای پروتز «اندام مصنوعی» پای راست به امیر حسین ۱۴ ساله

اهدای پروتز «اندام مصنوعی» پای راست به امیر حسین ۱۴ ساله
هرمزگان/قلمنا-امیر حسین چهارده ساله رودانی معلول مادرزادی از ناحیه دو دست و پای راست با کمک و مساعدت دو پزشک ارتوپد فنی، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، کارکنان بیمارستان امام علی (ع) رودان، دانشجویان واحد پیام نور رودان و جمعی از همشهریان از زمین بلند شد و با لباس و کفش ورزشی گام برداشت.
قلم | qalamna.ir :

متخصص ارتوپدی فنی گفت: امیر حسین معلول مادر زادی پس از معاینات و بررسی لازم کاندید پای مصنوعی راست گردید و در مدت زمان مشخص پروتز ساخته شده بر روی پای این نوجوان فیکس و این نوجوان موفق به راه رفتن شد.

دکتر رضا عبادی فر افزود: این پروتز (اندام مصنوعی) پای راست زیر زانو با مشخصات مدولاری (قطعات دار) با پنجه ۶ محوره از جنس کربن سولئوس از کمپانی CPI  است که هزینه تهیه و ساخت ان بالغ بر ۴۲۰ میلیون ریال می باشد.

نماینده کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که یکی از حامیان مالی درمان این نوجوان است در این خصوص گفت: در این اقدام خداپسندانه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، کارکنان بیمارستان امام علی (ع) رودان، دانشجویان واحد پیام نور رودان و جمعی از شهروندان با پرداخت هزینه ای بالغ بر یکصد میلیون ریال و همچنین دو پزشک خیر دکتر رضا عبادی فر و دکتر سعید عباسی متخصصین ارتوپدی با تامین مابقی هزینه بالغ بر ۳۲۰ میلیون ریال این پروتز را تامین کردند.

خادمی عنوان کرد: امیر حسین اهل و ساکن روستای اسلام آباد رودان فرزند اول خانواده با داشتن یک خواهر ۸ ساله و دو خواهر دوقلوی یک و نیم ساله تا کنون به دلیل مشکلات مالی قادر به تهیه پای مصنوعی مناسبی نبوده و با همت خیرین اولین قدم های خود را برای داشتن زندگی جدید برداشت.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.