stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 388959
  • 06 شهریور 1400 - 10:02
3

مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه‌های توزیع برق در مشهد راه‌اندازی شد

مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه‌های توزیع برق در مشهد راه‌اندازی شد
خراسان رضوی- رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد از راه‌اندازی مرکز تحقیقات مشترک دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با عنوان "مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه‌های توزیع برق " خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر مسعود طاهری لاری با اشاره به اهمیت راه اندازی این مرکز افزود: با عنایت به اهمیت راه اندازی و فعالیتهای مراکز تحقیقاتی نیاز محور و همچنین در راستای افزایش درآمدهای غیر شهریه ای و استفاده حداکثری از توان اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در انجام پروژه های تحقیقاتی، پس از پیگیریها و اقدامات موثر دانشگاه این تفاهم مشترک صورت گرفت .

وی با اعلام این که استان خراسان رضوی دارای ۶ مرکز تحقیقاتی مصوب است راه اندازی این مرکز را نیز گام بزرگی در جهت اهداف بلند دانشگاه دانست و بر تلاش حداکثری اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این حوزه تاکید کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد ضمن اظهار امیدواری از اثربخشی ظرفیت به وجود آمده برای فعالیت های تحقیقاتی استادان و دانشجویان از اقدامات حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه در این خصوص قدردانیکرد.

طاهری به تاسیس “سرای فناوریهای هوشمند و سلامت” دانشگاه طی سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت : برگزاری کارگاه های تخصصی مرتبط، راه اندازی فضای اشتراک کاری، استقرار و راه اندازی آزمایشگاه تخصصی آنالیز حرکت انسان، برگزاری رویداد ایده برتر سلامت با مشارکت شتاب دهنده، پذیرش و استقرار قطعی سه شرکت و هسته فناور،دریافت ۱۵ درخواست جدید استقرار، قرارداد مشارکت با ۲ شتاب دهنده تخصصی  استان و اطلاع رسانی و تبلیغات هدفمند از جمله فعالیت های این سراست. 

 

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.