stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 389127
  • 07 شهریور 1400 - 7:38
2
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد:

ضرورت جانمایی زمین مناسب برای ساخت گرمخانه جدید در همدان

ضرورت جانمایی زمین مناسب برای ساخت گرمخانه جدید در همدان
همدان- قلمنا- رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بر جانمایی زمین مناسب برای ساخت گرمخانه جدید تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، علی اکبر نظری در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورا با اشاره به نامه دادستان به شهرداری در خصوص رفع برخی از مشکلات اجتماعی شهر اظهار کرد: لازم است موضوعات مطرح شده در خصوص ساماندهی تکدی‌گری مدیریت خدمات شهری انجام شود.

وی با تاکید بر تخصیص بودجه مناسب شهرداری برای ساماندهی متکدیان سطح شهر گفت: وظیفه و مسئولیت ذاتی شهرداری است که در زمینه ساماندهی متکدیان وارد شده و دیگر دستگاه‌های متولی نیز در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در ادامه، به اقدام ارزشمند شهرداری در ایجاد گرمخانه اشاره کرد و یادآور شد: لازم است برای جانمایی زمین مناسب برای ساخت گرمخانه جدید در خیابان فرات اقدام شود و  بودجه لازم برای ساخت آن نیز پیش بینی شود.

نظری در ادامه با اشاره به تعیین نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس اظهار کرد: تمامی نرخ های حمل و نقل درون شهری بر عهده شهرداری بوده و ارگان دیگری نمی‌تواند در این خصوص دخالت کنند چرا که بر اساس قانون این موضوع از وظایف شورا و شهرداری است.

وی با تاکید بر توجه ویژه به امرار معاش رانندگان تاکسی و تعیین نرخ واقعی تاکسی اضافه کرد: جلسات تعیین نرخ جدید تاکسی باید  با نظارت و محوریت تاکسیرانی شکل گرفته و انجام شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در ادامه به بیان مشکلات رانندگان تاکسی از جمله نبود بیمه، درآمد پایین، گرانی قطعات خودرو پرداخت و اظهار کرد: نداشتن بیمه از مهمترین مشکلات رانندگان این قشر است که باید سازمان تاکسیرانی این موضوع را پیگیری کرده و با کمک شورای شهر به سرانجام برساند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.