stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 20 October , 2024
  • کد خبر : 389938
  • 11 شهریور 1400 - 1:16
4

سردار اشتری : پلیس امروز دارای محبوبیت اجتماعی است

سردار اشتری : پلیس امروز دارای محبوبیت اجتماعی است
قلم | qalamna.ir :

سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: خدمت به مردم زیر پرچم ولایت و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری افتخاری مقدس و ارزشمند برای نیروی انتظامی است.

وی تاکید کرد که همدلی و مشارکت عمومی از ماموریت‌های پلیس بوده و نیروی انتظامی پیشتاز و پیشقدم در خدمات رسانی شایسته به مردم است.

سردار اشتری  اظهار کرد: با حداکثر توان و با بسیج کلیه امکانات در مسیر خدمات رسانی شایسته به مردم و تامین و توسعه امنیت و آرامش جامعه گام بر می‌داریم.

وی با اشاره به ایام کرونایی و دست به گریبان بودن مردم با بیماری منحوس و کشنده کووید.۱۹ بیان کرد: اجرای بخش عمده‌ای از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بر عهده نیروی انتظامی و کادر ایثارگر و جانفشان درمانی بوده و  این مصوبات به صورت هدفمند اجرا می‌شود.

فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی  با توجه به مرزی بودن و ضرورت تامین امنیت این خطه از ایران اسلامی، نگاه و توجه ویژه‌ای به استان اردبیل داشته و  جلسات متعددی در این خصوص تشکیل شده که بازخوردهای مثبت آن در آینده مشخص و قابل لمس خواهد بود.

سردار اشتری به جلسه فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل با اعضای شورای تامین و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی  استان اردبیل اشاره کرد و گفت:  باید موارد مطرح شده در این نشست که تحقق آن گامی مهم در پیشرفت استان و خدمات رسانی شایسته تر به مردم ولایی و حسینی آن در حوزه های مختلف دارد؛ به صورت شایسته، مسئولانه کارشناسی شده و جزء به جزء پیگیری و منتج به نتیجه شود.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در این دیدار  با قدردانی از سفر مسئولان ارشد ناجا به استان  گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحولات چشمگیر و خوبی در نیروی انتظامی هستیم.

وی با اشاره به گستردگی، پیچیدگی و تنوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: امروز بیشترین بستر برای ارتکاب جرم در فضای مجازی فراهم شده است و لذا ضرورت دارد تا اقدامات مقتدرانه، کنترلی و صیانتی بر فضای مجازی با تکیه بر توانمندی و تخصص نیروها تشدید و رویکردهای پیشگیرانه از جرائم سایبری اتخاذ شود.

امام جمعه اردبیل ضرورت احساس امنیت چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: احساس امنیت، اهمیت فوق العاده‌ای داشته و بستر را برای تربیت نسل سالم، پویا و کارآمد می‌کند.

آیت الله عاملی با بیان اینکه ترویج و توسعه معنویات و زیر ساخت های اعتقادی در ناجا و زیبندگی پلیس به اخلاقیات به عنوان یک اصل در نیروی انتظامی مطرح است، گفت: یکی از مولفه هایی که سلامت و امنیت جامعه را تضمین و آسیب های اجتماعی را به حداقل ممکن می رساند تعامل هدفمند ناجا با آموزش و پرورش و پیگیری اقدامات حوزه فرهنگ سازی منطبق با اصول و مبانی دین اسلام است.

وی یکی از آسیب های اجتماعی مهم که جامعه در شرایط فعلی با آن درگیر است را مواد مخدر و اعتیاد عنوان کرد و افزود: اقدامات پلیس و مرزبانان اردبیل در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مطلوب و ارزشمند است.

سردار اشتری برای یک سفر یک روزه، چهارشنبه وارد اردبیل شد. وی امروز همچنین در جلسه بازرسی و نظارت بر فرماندهی انتظامی استان اردبیل شرکت کرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.