stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 390044
  • 11 شهریور 1400 - 19:15
2

۲ قاتل فراری توسط پلیس کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند

۲ قاتل فراری توسط پلیس کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «محمدرضا آمویی» روز پنجشنبه به خبرنگار گفت: پس از قتل مرد ۴۳ ساله ای در کرمانشاه که دوم تیرماه امسال رخ داد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز و موفق شدند پس از حدود ۲ ماه تلاش شبانه روزی مخفیگاه وی را در یکی از شهرهای استان همدان شناسایی کنند.

سرهنگ آمویی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه قاتل متواری تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از هماهنگی با همکاران خود در همدان و همچنین مرجع قضایی، به محل اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که در منزل مادر همسرش مخفی شده بود را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری که متهم به وسیله آن مرتکب قتل شده بود، یادآوری کرد: قاتل ۳۷ ساله در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

وی همچنین از بازسازی صحنه قتل خبر داد و گفت: قاتل دستگیر شده نیز با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

شناسایی و دستگیری قاتل فراری در زندان

سرهنگ آمویی در ادامه از شناسایی عامل قتل پیرزن ۸۶ ساله که به جرم دیگری در زندان به سر می برد، خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی۱۱۰ مبنی بر قتل پیرزنی ۸۶ ساله در یکی از روستاهای پاوه، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد قاتل با شناسایی پیرزن تنها به قصد سرقت وارد منزل وی شده و پس از بستن دست و پا و دهان وی اقدام به سرقت یک عدد انگشتر طلا و مقداری لوازم منزل کرده و گریخته است، خاطر نشان کرد: همین اقدام باعث مرگ صاحب منزل شده است.

وی تصریح کرد: در حالی که تحقیقات ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری قاتل ادامه داشت مشخص شد وی به جرم دیگری در زندان کرمانشاه به سر می برد.

سرهنگ آمویی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در اختیار ماموران قرار گرفت و وی در بازجویی ها به قتل پیرزن ۸۶ ساله اعتراف کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده ای جدید برای قاتل شناسایی شده خبر داد و گفت این فرد در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.