stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۹ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 19 July , 2024
  • کد خبر : 390824
  • 15 شهریور 1400 - 19:18
1

متهمان سرقت از یک خانم آفریقایی در بومهن دستگیر شدند

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ بهزاد عبدیان روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی تماس تلفنی خانمی که اظهار داشت؛ ساعاتی پیش جهت عزیمت به منزل یکی اقوام از فرودگاه سوار خودرو شدم و با کمک کسی که می توانست فارسی صحبت کند آدرس را به راننده خودرو دادم تا من را به آدرس مورد نظر در تهران ببرد.

وی ادامه داد: راننده بدون توجه به آدرس، من را به بومهن برد و داخل اتاق یک خانه مرا زندانی کرد که در زمان غیبت او و همدستش از آنجا فرار کردم در حالی که ۲ هزار دلار پول نقد و گوشی من را سرقت کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: متهمان این پرونده دو نفر بودند که با پی گیری کارآگاهان و انجام تحقیقات در یک عملیات ضربتی دستگیر و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت به عنف خود اعتراف کردند.

عبدیان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام مواجهه با خودروها و راکبین موتور سیکلت های مشکوک از آنها فاصله گرفته و مراتب را در اولین فرصت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

متهم آزمایش جعلی کرونا در پردیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری کلاهبردار آزمایش جعلی کرونا در پردیس خبرداد و اظهار داشت: شخصی که به طور غیر قانونی در منازل تست کرونا می گرفت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

عبدیان با اشاره به جزئیات پرونده، اظهار داشت: این شخص در فضای مجازی تبلیغ می کرد و مأموران پلیس  فتای شهرستان پردیس طی پیگیری واستعلام از شبکه بهداشت دریافتند که این شخص غیر قانونی و بدون مجوز فعالیت می کند.

وی ادامه داد: متهم به پلیس فتا دعوت و درابتدا منکر هرگونه اقدام دراین خصوص شد و پس از مواجه شدن با ادله ومستندات موجود اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده اولیه به مراجع قانونی تحویل شد.

عامل اصلی تیراندازی در بومهن دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی وقوع تیراندازی در یکی از خیابان های شهر بومهن که منجر به ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عامل این اقدام در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

عبدیان گفت: طی یک عملیات هدفمند پلیسی عامل اصلی تیراندازی که یکی از افراد سابقه دارشهرستان بود شناسایی و دستگیر شد و پس از بازجویی مشخص شد که متهم به دلیل اختلاف قبلی با شاکی اقدام به تیر اندازی کرده است.

وی توضیح داد: با توجه به متواری بودن متهم تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه او ادامه داشت تا اینکه متهم طی یک عملیات منسجم وغافلگیرانه وبهره گیری از منابع اطلاعاتی توسط ماموران مواد مخدر شهرستان دستگیر و زمین گیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای سابقه شرارت و مواد مخدر می باشد گفت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام هنجارشکنانه برهم زدن نظم واختلافات  قبلی با شاکی عنوان کرد.

عبدیان با اعلام اینکه متهم این پرونده به مرجع قضایی معرفی شده، خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه و با اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند و هرگز اجازه نخواهد داد، افرادی قانون گریز امنیت عمومی و آرامش جامعه را به مخاطره بیندازند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.