stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 391454
  • 18 شهریور 1400 - 15:23
1
رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز هرمزگان خبر داد.:

مدرسه عالی مهارتی صنعت گاز راه اندازی می شود

مدرسه عالی مهارتی صنعت گاز راه اندازی می شود
هرمزگان/قلمنا-رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز هرمزگان از راه انداری مدرسه عالی مهارتی صنعت گاز در این استان خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

بهمن بازگیردر دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، ضمن اشاره به راه انداری مدرسه عالی مهارتی صنعت گاز در استان، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های علمی و دانشگاهی در صنایع بویژه صنعت گاز می تواند به توسعه و شکوفایی جامعه کمک شایانی کند که در این راستا می بایست از تجربیات بخش های دانشگاهی و صنعت استفاده کرد.

 وی افزود: با وجود ظرفیت ها و پتانسل های بسیار خوب در دانشگاه های آزاد اسلامی استان و همچنین شرکت گاز استان از طرح راه اندازی مدارس عالی مهارتی ویژه صنعت گاز استقبال می نماییم و از تمام امکانات و تجهیزات خود در این خصوص استفاده خواهیم کرد.

رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز هرمزگان اظهار کرد: ایجاد زمینه مناسب برای آموزش های تخصصی برای کارکنان رسمی، پیمانکاری و شهروندان هرمزگانی و استفاده از کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه آزاد در سراسر استان، از دیگر مواردی است که در دستور کار شرکت گاز هرمزگان در سال جاری قرار دارد.

 در ادامه این نشست، مرتضی باوقار، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با بیان اینکه ایجاد مدارس عالی مهارتی فاصله بین مدرک دانشگاهی و اشتغال را به حداقل می رساند، افزود: هدف از تاسیس دانشکده مهارت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی به همین منظور بوده است و این دانشکده در تعامل تنگاتنگ با سازمان فنی و حرفه ای ، اهداف مهارتی، شغلی و کاربنیان را دنبال می کند. 

وی به تشریح مدارس عالی مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و افزود: مدارس عالی مهارتی هم مهارت کافی را به مهارت آموزان آموزش می دهند تا بعد از فارغ التحصیلی برای خود شغلی ایجاد کنند و هم مشکلات صنایع را حل می کنند و از طرفی بحران بیکاری در جامعه را با توانمند سازی نیروها حل می نماید.

 باوقار به گواهینامه های صادره در پایان این دوره ها اشاره کرد و یاد آور شد: با توجه به تعامل صورت گرفته بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان فنی و حرفه ای ، گواهینامه های صادره در پایان این دوره ها به تایید این دو نهاد خواهد رسید و قابل ترجمه برای اشتغال در خارج کشور نیز می باشد.

 گفتنی است در ادامه  این نشست نیز، سایر  کارشناسان و مسئولین در جلسه،  نظرات خود را در خصوص موضوعات فوق مطرح و در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.