stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 395589
  • 09 مهر 1400 - 18:16
2

آشنایی دشمن به مسایل دینی در جنگ نرم بسیار گسترده است

آشنایی دشمن به مسایل دینی در جنگ نرم بسیار گسترده است
قلم | qalamna.ir :

سردار اصغر عباسقلی‌زاده روز جمعه در یادواره شهدای پایگاه حضرت ولیعصر(عج) تبریز، جنگ امروز را سخت‌تر از دوران دفاع مقدس توصیف و اضافه کرد: سخت‌تر شدن این جنگ به این دلیل است که جنگ ما در فضای مجازی و سایبری بوده و دشمن با تمام امکانات، اعتقاد و باورهای ما را آماج هجمه‌های خود قرار می‌دهد و در این میان دشمن از راه‌های مختلف برای گمراهی جوانان استفاده می‌کند.

وی اعتقاد و اعتماد به رهبری را عامل پیروزی نظام در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: قدرت نظامی نیروهای مسلح به تنهایی عامل برتری در آن دوران نبود بلکه ایمان و اعتقاد و اعتماد به رهبری اصلی‌ترین عامل پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار عباسقلی‌زاده، اصلی‌ترین علتی که استکبار نمی‌تواند در مقابل ایران اسلامی ایستادگی کند را قدرت ولایت و حضور مردم در صحنه‌های خطیر و اقتدار نیروهای مسلح کشور بیان کرد که این امر باعث فرار آمریکا از ایران اسلامی شده است.

وی به پیشرفت‌های کشورمان در صنایع دفاعی و حوزه‌های امنیتی اشاره کرد و گفت: ما این پیشرفت‌ها را مدیون روحیه جهادی رزمندگان و فرهنگ هشت سال دفاع مقدس هستیم.

عباسقلی‌زاده با بیان اینکه دشمن از وحدت، یکدلی و روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران واهمه دارد، یادآور شد: آن چیزی که دشمن را به عقب رانده و نمی‌تواند در مقابل ملت بزرگ ایران کاری بکند، وحدت و یکدلی آحاد جامعه اسلامی با تکیه بر ولایت و رهبری است و ملت بزرگ ایران اسلامی با تکیه بر اعتقاد راسخ به نظام اسلامی، عشق به شهادت و الگو گرفتن از عاشورا توانسته است در مقابل تمام دنیا ایستادگی کند.

وی اضافه کرد: طی ۴۲ سال پس از انقلاب اسلامی هر جا که به حرف رهبری گوش داده و از آن اطاعت کرده‌ایم، موفق شده و هر جا که خودسرانه عمل کرده‌ایم با مشکل مواجه شده‌ایم.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان اینکه بی‌بصیرتی مردم در زمان امام حسین(ع) عامل وقوع حادثه تلخ عاشورا شد، افزود: یکی از عبرت‌های عاشورا، دشمن‌شناسی و خودشناسی است که بر همین مبنا باید توطئه‌های دشمن را بشناسیم و هوشیار باشیم.

به گفته وی بصیرت مردم موجب عدم باور و توجه به شایعات خام دشمنان بوده و از این رو آحاد ملت باید مسائل جامعه را رصد کنند و به هر شایعه ای اعتماد نکنند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.