stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 396206
  • 15 مهر 1400 - 10:04
1
دبیر جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق:

برگزاری نخستین جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق در اراک

برگزاری نخستین جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق در اراک
مرکزی_ قلمنا_ دبیر جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق ابراز کرد: نخستین جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق توسط تشکل مردم نهاد گردشیاران برگزار می شود.
قلم | qalamna.ir :

هما داوری، گفت: این جشنواره از ۲۸ مهرماه مصادف با روز ملی اراک آغاز خواهد شد و تا جمعه ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت، جشنواره غیرحضوری بوده و تنها کارگاه نجوم، پنجشنبه شب ۲۹ مهرماه به صورت حضوری و در فضای باز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد گردشیاران افزود: در روز دوم جشنواره، شهر اراک میزبان اساتید شاخص گردشگری ایران خواهد بود که در خانه امیرکبیر سخنرانی خواهند داشت و ما در کنار بازدید از جاذبه های تاریخی اراک مثل بازار این شهر از روستای هزاوه نیز بازدید خواهیم داشت همچنین از طریق فضای مجازی برنامه به صورت زنده برای مخاطبان و ایران دوستان سراسر دنیا پخش خواهد شد.

داوری اظهار کرد: هدف ما از جشنواره، گسترش دانش روز گردشگری، خلاقیت در کارآفرینی و اشتغالزایی در کنار معرفی مقاصد نوین گردشگری همچون اراک و استان مرکزی است.

وی خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در این جشنواره توسط اساتید شاخص کشور عنوان خواهد شد موضوعات روز گردشگری است.

وی یادآور شد: از مهمترین ویژگی های جشنواره این است که عواید مالی جشنواره برای احیای جنگل های زاگرس تخصیص داده می شود. همچنین برای تمام شرکت کنندگان حاضر در کارگاه های جشنواره گواهی معتبر از پارک علم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی صادر خواهد شد، ضمنا لینک ثبت نام جشنواره از شنبه ۱۰ مهرماه در دسترس علاقمندان خواهد بود.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.