stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 396828
  • 19 مهر 1400 - 10:15
0

مسابقه نقاشی ویژه کودکان جامعه کارگری هرمزگان برگزار می شود

مسابقه نقاشی ویژه کودکان جامعه کارگری هرمزگان برگزار می شود
هرمزگان/قلمنا-مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از برگزاری مسابقه نقاشی همزمان با هفته کودک در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محمد شکوه در کمیته برنامه ریزی هفته کودک اداره کل، تعاون،کار و رفاه اجتماعی که با حضور دبیر خانه کارگر استان هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاههای فرهنگی برگزار شد اظهارداشت: کودکانی که پدرانشان جزوی از جامعه کارگری محسوب می شوند متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می گیرند و نیاز است با برنامه ریزی هایی نشاط آفرینی در این قشر دنبال شود.

وی افزود: کرونا حتی بزرگسالان را هم از لحاظ روحی، روانی و عاطفی مورد آسیب قرار داده است و در این بین کودکان آسیب پذیری بالاتری دارند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: هفته کودک بهانه مناسبی است تا طی آن برنامه هایی برای کودکان جامعه کارگری اجرا شود و به همین جهت در نظر داریم که مسابقه نقاشی را با موضوع کارگری و “شغل پدر من” برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: کودکان دارای گروه سنی ۵ الی ۱۲ سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند و برای نفرات برتر این مسابقه نیز جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.

شکوه تصریح کرد: این مسابقه از ٢٠ مهرماه آغاز و تا ٢٠ آبان ماه به مدت یک ماه کودکان واجد شرایط سنی می توانند آثار خود را هم به صورت مجازی از طریق شماره هایی ‌که در نظر گرفته می شود و هم به صورت فیزیکی به ادارات کار شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: آثار برگزیده به صورت نمایشگاه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/ 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.