stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 397200
  • 21 مهر 1400 - 11:26
1
رییس مرکز فنی و حرفه ای شهید سلیمانی اراک:

برگزاری اولین وبینار پرورش فنچ در کشور

برگزاری اولین وبینار پرورش فنچ در کشور
مرکزی_ قلمنا_ رییس مرکز فنی و حرفه ای شهید سلیمانی اراک گفت: اولین وبینار پرورش فنچ در کشور توسط مرکز شهید سلیمانی اراک برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

ابراهیم نکیسا افزود: همچنین وبینار پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری فنچ سانان نیز توسط این مرکز مانند وبینار قبل بصورت آنلاین برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در پایان این وبینار ها به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا می شود، اظهار کرد: گواهی نامه هایی که توسط مرکز فنی و حرفه ای صادر می شود بصورت بین المللی و قابل ترجمه هستند.

رییس مرکز شهید سلیمانی اراک ادامه داد: این مرکز با هدف مهارت آموزی و ایجاد اشتغال نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اقدام می کند.

نکیسا با بیان اینکه مرکز فنی و حرفه ای شهید سلیمانی شهر اراک بعنوان اولین مرکز آموزشی در حوزه پرندگان زینتی در کشور دوره های آموزشی در حوزه فنچ سانان آغاز نموده است، اظهار کرد: این دوره ها شامل سرفصل های دوره عمومی پرورش فنچ سانان، دوره تخصصی‌اصول تغذیه فنچ سانان، دوره تخصصی استاندارد سازی سالن های پرورش فنچ سانان و دوره تخصصی پیشگیری,تشخیص و درمان انواع بیماری فنچ سانان است.

وی گفت: این دوره های بصورت غیرحضوری و در قالب وبینار برگزار می شود و به شرکت کنندگان درسراسر کشور مدارک موبوطه ارایه و از طریق پست ارسال می شود و دو پایان از زحمات اقای نجمی مربی این دوره ها تشکر و قدردانی کرد
این دوره ها مورد استقبال پرورش دهندگان و علاقه مدان در حوزه فنچ سانان بوده است.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.