stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 397958
  • 25 مهر 1400 - 10:24
2
استاندار خوزستان:

حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی منطقه زلزله‌زده اندیکا نیاز است

حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی منطقه زلزله‌زده اندیکا نیاز است
استاندار خوزستان گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و ساز و تعمیر واحدهای آسیب دیده در اثر زلزله اندیکا مورد نیاز است
قلم | qalamna.ir :

صادق خلیلیان در نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا که  در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: باید بتوانیم دستگاه های اجرایی مختلف را با یکدیگر هماهنگ و به صورت عملیاتی کارها برای خدمات رسانی در اندیکا را تقسیم کنیم.

وی افزود: بخشی از اقدامات و کارها در اندیکا با همکاری دستگاه های اجرایی مختلف انجام شده اما نیاز است برای هماهنگی ها در بحث اسکان موقت و اسکان دائم، تصمیماتی اتخاذ شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: متولیان این مساله و زمانبندی کار اسکان مشخص شده است و از این هفته کار بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا و اسکان اضطراری عشایر آغاز می شود.

خلیلیان عنوان کرد: بحث های مربوط به اسکان اضطراری و دائم تعیین تکلیف شده است و دستگاه های اجرایی که باید در این زمینه فعالیت کنند مشخص شده اند.

وی افزود: نیاز است یک سری خدمات به منطقه ارائه شود که دستگاه های اجرایی در این زمینه مشخص شده است.

استاندار خوزستان گفت: بحث تامین سوخت برای زندگی عشایر و سایر دستگاه های اجرایی که قرار است در منطقه فعال شوند انجام شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

خلیلیان بیان کرد: قرار است یک سری اقلام خوراکی نیز در اختیار عشایر و مردم زلزله زده اندیکا قرار داده شود که در این زمینه نیز کار با سرعت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه به جز بحث مسکن دائم، برآورد اولیه خسارت در زلزله اندیکا چیزی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان است، گفت: حدود ۹۸۰ واحد باید در مناطق زلزله زده‌ اندیکا احداث شود و همچنین ۱۹۵۰ واحد باید تعمیر شوند و ۶۵۰ واحد نیز به عنوان جایگاه دام ها باید احداث شود.

خلیلیان افزود: ۵۰۰ میلیارد تومان باید برای این ساخت و سازها تامین شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.