stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 400178
  • 08 آبان 1400 - 23:05
1
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خبر داد:

ارائه خدمات بیمه سلامت همدان از طریق ۱۸۵ پزشک خانواده

ارائه خدمات بیمه سلامت همدان از طریق ۱۸۵ پزشک خانواده
همدان- قلمنا- مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: در این مراکز تعداد ۱۸۵ پزشک خانواده زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی همدان و ۱۱ پزشک نیز زیر نظر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد؛ در مجموع ۱۹۶ پزشک خانواده خدمات ارائه می‌دهند.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت همدان، سعید فرجی با بیان اینکه بخشی از پرداخت‌های بیمه سلامت در قالب خدمات سطح یک و برای مراکزی است که عمدتاً در روستاها هستند، گفت: تعداد ۱۳۸ مرکز در قالب سطح یک در استان همدان توزیع شدند که خدمات را در نزدیک‌ترین محل زندگی روستائیان ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت ما به این مراکز به صورت سرانه‌ای انجام می‌شود و به ازای جمعیت زیرپوشش، مطالبات آن ها پرداخت می‌شود، اظهار کرد: پرداخت به این مراکز از دو محل تامین می‌شود که بخشی به عنوان صندوق بیمه روستایی به طور مستقیم از سازمان برنامه و بودجه و بخشی نیز به عنوان یک درصد ارزش افزوده است که با واسطه وزارت بهداشت به سازمان تخصیص داده شده سپس به حساب اداره کل واریز شده و در نهایت به تیم سلامت پرداخت می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان این موضوع تصریح کرد: در این مراکز تعداد ۱۸۵ پزشک خانواده زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی همدان و ۱۱ پزشک نیز زیر نظر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد؛ در مجموع ۱۹۶ پزشک خانواده خدمات ارائه می‌دهند.

وی در پایان یادآور شد: تعداد ۵۹ دندانپزشک، ۱۶۰ ماما به روستائیان در نزدیک‌ترین محل زندگیشان خدمات ارائه می‌دهند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.