stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۴ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 13 June , 2024
  • کد خبر : 401613
  • 16 آبان 1400 - 23:53
2
در اقدامی خیرخواهانه صورت گرفت؛

اهدای۱۶۵ قلم تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی همدان

اهدای۱۶۵ قلم تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی همدان
همدان- قلمنا- در نشست سرپرست دانشگاه با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در همدان انجام شد و در این نشست، ۱۶۵ قلم تجهیزات پزشکی به ارزش ۵ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی همدان اهدا شد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری قلم و به نقل از وب‌دا در همدان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان با قدردانی از اقدام خیرخواهانه بانک مهر ایران؛ از اهدای تعداد ۱۶۵ قلم تجهیزات پزشکی شامل ۱۴ دستگاه اکسیژن‌ساز، ۶۱ دستگاه تب‌سنج لیزری، ۷۰ دستگاه پالس اکسی‌متر و ۱۶ عدد بارکدخوان به ارزش ۵ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی همدان قدردانی کرد.

محمدمهدی مجذوبی با بیان اینکه حوزه سلامت بستری مناسب برای ارائه خدمات به مردم جامعه است، اظهار کرد: تلاش خستگی‌ناپذیر همه ‌کارکنان حوزه سلامت در این سالیان زبانزد عام و خاص است و کارکنان همه رده‌های شغلی در دوران بروز کرونا تلاش زیادی داشتند.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت تجهیزات پزشکی در استان همدان گفت: افراد فعال در این حوزه به سلامت خود و هموطنان کمک بزرگی می‌کنند و از اجر اخروی بالایی برخوردار خواهند بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز امیدواری کرد که اقدامات خیرخواهانه بانک مهرایران الگویی برای دیگر افراد، نهادها و بخش‌ها باشد تا بیش از پیش کمک حال سیستم سلامت باشند.

در ادامه، مدیرعامل بانک مهر ایران در استان همدان با قدردانی از زحمات دکتر حیدری‌مقدم رییس پیشین دانشگاه ضمن تبریک به دکتر مجذوبی برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد و گزارشی از اقدامات بانک مهر در طرح قاسم سلیمانی در دوران بروز کرونا ارائه کرد.

مرتضی بهاروند افزود: با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده ۱۶۵ قلم تجهیزات پزشکی به ارزش ۵ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی همدان اهدا شد که امید است این اقلام منشا خیر و برکت برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همدان باشد.

وی خاطر‌نشان کرد: مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان همدان در راستای مسئولیت اجتماعی خود در حوزه سلامت نقش ایفا می‌کند و قدردان اقدامات جهادی فعالان حوزه سلامت است و دعای خیر امام زمان (عج) نیز بدرقه راه آنان خواهد بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.