stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 402110
  • 19 آبان 1400 - 14:46
0
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک خبر داد؛

نصب «جی پی اس» در خودروهای خدمات شهری

نصب «جی پی اس» در خودروهای خدمات شهری
مرکزی_ قلمنا_ سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در جلسه کمیته ناظرین منطقه ای سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک، از چند برابر شدن نظارت های سازمانی بر روند فعالیت پیمانکاران خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته با نصب جی پی اس بر خودروهای جمع آوری زباله و شوینده های مکانیکی معابر، تمامی فعالیت های پیمانکاران به صورت آنلاین و لحظه ای مورد رصد قرار می گیرد.
قلم | qalamna.ir :

مهدی فدوی ادامه داد: نصب سامانه جی پی اسی در راستای تحقق برنامه های سازمان مدیریت پسماند در امور علمی و فناوری است که با انجام نظارت های میدانی منجر می شود به گونه ای که لحظه به لحظه فعالیت های پیمانکاران مورد بررسی قرار گیرد. از طرف دیگر این امر میزان کارکرد واقعی پیمانکاران و نیروهای آن ها را دقیقا مشخص میکند که در کوتاه مدت سبب افزایش تصاعدی بازدهی کاری میشود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با اشاره به اینکه هدف اصلی افزایش بازدهی کاری پیمانکاران است، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند به عنوان یک سازمان بالا دستی موظف است تا بر فعالیت های پیمانکاران در راستای نظافت شهری نظارت داشته باشد، لذا در همین راستا و با توجه به ایجاد بسترهای الکترونیکی برای نظارت بر امور اجرایی، مقرر می شود که ناظرین مناطق سازمان مدیریت پسماند در تمامی فعالیت ها، اختیار تام داشته باشند و مکلف میشوند تا بر جز به جز فعالیت پیمانکاران نظارت کنند و در صورت بروز هر گونه کوتاهی سریعا اقدام لازم را مبذول نمایند.

فدوی در پایان تاکید کرد: نظارت سازمان مدیریت پسماند بر روند فعالیتی پیمانکاران در راستای این است که حقوق کارگران زیر مجموعه، ضایع نشود و کوچک ترین کوتاهی در امور خدماتی ارائه شده به شهروندان صورت نگیرد.

هشتگ: , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.