stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 1 June , 2024
  • کد خبر : 403139
  • 24 آبان 1400 - 23:11
5
معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان

نتایج سرشماری ملاک جذب منابع مالی و اعتبارات شهرستان همدان است

نتایج سرشماری ملاک جذب منابع مالی و اعتبارات شهرستان همدان است
همدان- قلمنا- معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان گفت: نتایج سرشماری ملاک جذب منابع مالی و اعتبارات شهرستان همدان است
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، مهدی باب الحوائجی در نشست هماهنگی ستاد سرشماری شهرستان همدان که امروز در فرمانداری همدان برگزار شد، گفت: بنا و یکی از شاخص های موثر برای جذب اعتبارات و منابع  استان در پنج سال آینده همین آمار است که ضرورت کار را مشخص می کند.

وی ادامه داد: از همه ظرفیت های موجود جهت کسب آمار دقیق در مدت زمانی محدودی که در اختیار داریم باید استفاده کنیم تا حقی از استان ضایع نشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اهمیت و نقش طرح سرشماری در برنامه ریزی و تصمیم گیری های کلان کشور، گفت: نتایج حاصل از این طرح، ملاک و معیاری برای جذب منابع مالی و تخصیص اعتبار به شهرستان همدان خواهد بود.

باب الحوائجی بر اهمیت اجرای طرح سرشماری تاکید کرد و گفت: مدیران و برنامه‌ریزان بدون داشتن یک برنامه جامع آماری و داده‌های اطلاعاتی نمی‌توانند در زمینه مسائل شهری و زیرساختی تصمیم‌گیری کنند که در این راستا نیازمند هم افزایی بیشتر مردم و متولیان امر هستیم.

خانوارهای غایب در فرصت باقی مانده اطلاعات خود را ثبت کنند 

فرماندار شهرستان همدان نیز در این نشست گفت: سرشماری نفوس و مسکن برای شهرستان ما یک موضوع مهم است و در این راستا هماهنگی لازم با مراکز ذیربط برای اجرای بی عیب و نقص این طرح انجام شده و مشکلی در این زمینه به ما منعکس نشده است.

محمدعلی محمدی با اشاره به اهمیت سرشماری دقیق و اخذ اطلاعات خانوارهای غایب، تصریح کرد: با توجه به تمدید مهلت سرشماری انتظار داریم ماموران سرشماری با همه توان نسبت به مراجعه مجدد به خانوارهای غایب و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

این مسئول در پایان تاکید کرد: آن دسته از همشهریان که تاکنون موفق به ارائه اطلاعات خود به ماموران سرشماری نشده اند می توانند از طریق شماره تلفن های ۳۸۳۲۰۹۵۲، ۳۸۳۲۰۶۱۸، ۳۸۳۲۰۹۵۵ با مرکز سرشماری تماس برقرار کرده و اطلاعات خود را اعلام کنند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.