stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 403968
  • 29 آبان 1400 - 14:25
0
قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی:

خیر و احسان و دستگیری از نیازمندان یک ارزش ماندگار امری فطری است

خیر و احسان و دستگیری از نیازمندان یک ارزش ماندگار امری فطری است
مرکزی_ قلمنا_ قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان کمیجان گفت: خیر و احسان و دستگیری از نیازمندان یک ارزش ماندگار است و امری ذاتی و فطری است.
قلم | qalamna.ir :

عدالت بهرامی ، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج ، افزود: رسیدگی به امور محرومان از برنامه های اصلی انبیاء و اولیای الهی بوده و آنرا به دیگران واگذار نمی کردند.

وی با بیان اینکه مسئولیت سازمانی در امداد یک امانت الهی است،اظهار داشت: امدادگران کمیته امداد جهادگونه در جهت رفع محرومیت و حل مشکلات نیازمندان تلاش می کنند.

وی با اشاره به رشد ۱۲۰ درصدی زکات در شهرستان کمیجان اظهار داشت: رشد زکات در شهرستان کمیجان نشانگر تعامل و همدلی خوب دفتر امام جمعه و اعضای شورای زکات است.

بهرامی ایجاد مراکز نیکوکاری و واگذاری کار به خود مردم از برنامه های کمیته امداد دانست و اضافه کرد:بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان تا کنون راه اندازی و در خدمت محرومان هستند.

امام جمعه شهرستان کمیجان نیز ضمن تشکر از کمیته امداد ، گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای خدمتگزار محرومین است و از بدو تأسیس تا کنون منشاء خدمات ارزشمندی در خدمت به محرومان بوده است.

وی افزود: ارتباط خوب کمیته امداد و دفتر امام جمعه در شناسایی نیازمندان نقش مؤثری دارد و خوشبختانه ارتباط خوبی بین کمیته امداد و دفتر امام جمعه وجود دارد.

شایسته ذکر است، در این مراسم از زحمات اردولالو رئیس سابق کمیته امداد شهرستان کمیجان که به مقام بازنشستگی نائل شد تجلیل و ابوالفضل رسولی به سمت رئیس جدید کمیته امداد شهرستان منصوب شد.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.