stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 406457
  • 16 آذر 1400 - 8:08
2
مسئول بسیج رسانه استان همدان اعلام کرد؛

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر استان همدان در ۳۰ آذرماه

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر استان همدان در ۳۰ آذرماه
همدان- قلمنا- مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با میهمانان ویژه در تلاش هستیم تا اختتاميه جشنواره رسانه ای ابوذر استان با حضور اهالی محترم رسانه و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد و همچنین ریاست محترم بسیج رسانه کشور در تاریخ 30 آذرماه 1400  برگزار شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم، ناصرقوامی مشفق در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در استان همدان مطرح کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر استان همدان که با هدف خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملا آزاد و منطقی و با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای، توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد در مجموع تعداد ۲۵۵ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این آثار شامل عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن گرافیک و اینفوگرافیک است، عنوان کرد: این آثار، در  محورهای امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگو سازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خود اتکایی، مانع زدایی ها و دشمن شناسی برای جشنواره ارسال شده اند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان خاطرنشان کرد: آثار جهت داوری به هیات داوران استان همدان تحویل می‌شود و برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

قوامی مشفق با بیان این موضوع تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با میهمانان ویژه در تلاش هستیم تا اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان با حضور اهالی محترم رسانه و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد و همچنین ریاست محترم بسیج رسانه کشور در تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰  برگزار شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.