stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 407260
  • 20 آذر 1400 - 16:48
3

انتشار ۳۳ عنوان کتاب چاپ نخست از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز

انتشار ۳۳ عنوان کتاب چاپ نخست از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز
خوزستان - رئیس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز از انتشار ۳۳ عنوان کتاب چاپ نخست در این دانشگاه در یک سال گذشته خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

علی شفیعی سرارودی رئیس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: ارائه خدمات یکپارچه انتشار و چاپ کتاب بر اساس مصوبات دانشگاه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب، سازمان اسناد و کتابخانه ملی و توزیع و فروش کتاب‌های انتشاریافته دانشگاه به روش مستقیم و ارسال پستی به سراسر کشور از فعالیت‌های اداره چاپ و انتشارات دانشگاه در یک سال قبل است.

وی افزود: با وجود همه‌گیری بیماری کرونا و تأثیر آن بر فعالیت‌های این واحد، خدمات نشر و چاپ کتاب‌های چاپ نخست نسبت به سال قبل افزایش داشته است؛ همچنین با وجود افرایش قیمت مواد مصرفی چاپ و کاهش بودجه‌ی مراکز دولتی شاهد رشد همه سفارش‌های چاپی واحدهای دانشگاه هستیم.

شفیعی گفت: در یک سال گذشته (آذرماه سال قبل تا امسال) ۳۳ عنوان کتاب، چهار عنوان مجله علمی- پژوهشی، شش عنوان ویژه‌نامه و شش عنوان سال‌نامه آماری و خبرنامه در انتشارات دانشگاه منتشر شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی کتاب “آشنایی با دگرگونی‌های فازی در فلزات” تألیف دکتر خلیل‌الله قیصری و کتاب “تنظیم جذب مواد غذایی در گیاهان-رویکرد بیوشیمیایی و مولکولی” ترجمه دکتر شهره زیودار، سکینه علوی‌پور جلیعه و یوسف لطفی از کتاب‌های منتشر شده در دانشگاه مفتخر به دریافت جایزه کتاب برتر و شایسته تقدیر شدند.

او گفت: انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز در کنار سایر ناشران کشور با انتشار ۸۰۰ عنوان اثر ارزشمند علمی از استادان دانشگاه، بخشی از گسترش و نشر علم و فرهنگ را بر عهده گرفته و سهمی در غنای علمی کشور داشته است.

رئیس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز، بیان کرد: برخی از این آثار ارزشمند استادان علاوه بر اینکه در سال‌های متمادی به‌عنوان کتاب سال برگزیده‌ شده‌اند، در سطح جامعه علمی کشور به ویژه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با استقبال روبه‌رو و به‌عنوان منبع درسی معرفی ‌شده‌اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.