stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 407456
  • 21 آذر 1400 - 18:17
1

پیام تبریک رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به سردار اشتری

پیام تبریک رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به سردار اشتری
قلم | qalamna.ir :

از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام علی سعیدی در این پیام تبریک تصریح کرد: تصویب طرح جامع ساختار و سازمان  فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) که حاصل مجاهدت ها و ایثارگری های کارکنان با اخلاص و مجاهد فی سبیل الله و تقدیم هزاران شهید والامقام می باشد را به جنابعالی، فرماندهان و آحاد کارکنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وی افزود: اینجانب ضمن تبریک این تدبیر ارزشمند، توفیقات روزافزون جنابعالی و همکاران خدومتان در فرماندهی کل انتظامی را تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی را به همراه بهترین تقدیر الهی در مسیر خدمت مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه ۱۷ آذر ماه با حضور سردار سرلشکر پاسدار دکتر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شد.

بر مبنای طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا به دو مجموعه سازمان اطلاعات و پلیس امنیت عمومی تبدیل شده و دانشگاه علوم انتظامی امیـن به دو دانشگاه جــامع تحصیلات تکمیلی و دانشگاه تـربیت افسری و تربیت پلیس و همچنین معاونت علوم، تحقیقات و فناوری و دفتر همکاری های مردمی و پلیس افتخاری ایجاد می شود.

همچنین در این طرح تبدیل معاونت اجتماعی ناجا به معاونت فرهنگی و اجتماعی و ارتقاء محل سازمانی فرماندهی انتظامی استان البرز و غرب تهران و ارتقاء سازمانی برخی رده های دیگر دیده شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.