stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 407563
  • 22 آذر 1400 - 12:17
0

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: امیدوارم در لایحه بودجه قدم‌های محکمی برای ورزش برداریم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: امیدوارم در لایحه بودجه قدم‌های محکمی برای ورزش برداریم

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سال گذشته به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی گام‌های بلندی برای حمایت از ورزش برداشتیم و امیدوارم امسال هم در لایحه بودجه قدم‌های محکمی برای ورزش برداریم.

قلم | qalamna.ir :

احمد راستینه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس صبح دوشنبه در مراسم بدرقه کاروان کاراته به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از این که عضو کوچکی از جامعه کاراته هستم به خودم می‌بالم و حضورم در جمع شما برایم تاریخی و به یادماندنی است‌. مجلس شورای اسلامی به عنوان مجموعه قانون گذار کشور وظیفه حمایت از ورزش را دارد. سال گذشته به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی گام‌های بلندی برای حمایت از ورزش برداشتیم و امیدوارم امسال هم در لایحه بودجه قدم‌های محکمی برای ورزش برداریم.

او در ادامه افزود: اگر وزیر بود این نکات را می‌گفتیم اما امیدوارم آقای احمدی و اقای صالحی امیری توجه ویژه‌ای به کاراته داشته باشند تا از شما به عنوان قهرمانان حمایت کنند. به عنوان عضوی از جامعه ورزشی کشور معتقدم اگر این کاروان با نام کاروان عزم و ایمان نام‌گذاری شده  این عزم و ایمان باید در میدان ورزشی نشان داده شود.  جامعه کاراته ایران جزو بهترین جامعه ورزشی کشور بوده است. من عزم، اراده، ایمان و تعهد را در کاراته در میادین مختلف دیده‌ایم.

راستینه ادامه داد: امروز هم شما پرچمدار ایران در عرصه ورزشی هستید با افتخار عرض می‌کنم که مکتب حاج قاسم سلیمانی آرام آرام به مکتب جهانی تبدیل می‌شود. باید بتوانیم از این مکتب پیروی کنیم. ورزشکاران سال‌های سال در میادین مختلف تلاش می‌کنند و استرس مبارزه را به جان می‌خرند، این تاسی از مکتب حاج قاسم سلیمانی است. امیدوارم با مدال‌های رنگین برگردید.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: خوشبختانه فدراسیون توانسته تیم کاملی را به مسابقات اعزام کند و امیدوارم این تیم که امروز کامل و در همه رده‌های سنی شرکت می‌کند، آغاز تحولی جدی در حوزه کاراته باشد و سال‌های آینده شاهد شکوفایی بیش‌تر این رشته در کشور باشیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.