stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 407622
  • 22 آذر 1400 - 17:05
1

جانشین انتظامی کرمانشاه: معاونت اجتماعی زبان گویای پلیس است

جانشین انتظامی کرمانشاه: معاونت اجتماعی زبان گویای پلیس است
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سردار “جمال سلمانی” روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای ناجا، اظهار داشت: معاونت اجتماعی از بدو تاسیس در سال ۱۳۷۸ در ۲ حوزه درون و برون سازمانی ماموریت های مهمی به آن سپرده شد که خوشبختانه بسیار هم موفق عمل کرد.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: امروز این معاونت توانسته در سایه تعامل و همکاری با سازمان ها و دستگاه های مختلف جایگاه خوبی را کسب و در بسیاری جلسات از نظرات و مشاوره های کارشناسان و کارکنان این مجموعه استفاده می شود.

سردار سلمانی با بیان اینکه معاونت اجتماعی از جایگاه بسیار مهم و حساسی برخوردار است، گفت: این مجموعه جای آزمون و خطا نیست چرا که بیشتر اقدامات انجام شده در آن زیر زره بین و نگاه تیزبین اقشار مختلف قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به گستردگی فضای مجازی در دنیای امروزی اشاره کرد و گفت: مدیریت این فضا با توجه به تنوع کاری و گستردگی ماموریت های پلیس کار بسیار سخت و حساسی است که معاونت اجتماعی عهده دار آن است و انصافا نیز در سال های اخیر به خوبی کارها انجام شده است.

وی با اشاره به جایگاه خوب پلیس در جامعه و میان اقشار مختلف، خاطرنشان کرد: امروز گروه ها مختلف قدردان تلاش ها و زحمات شبانه روزی ماموران انتظامی هستند در حالی که سال های قبل این دیدگاه وجود نداشت.

سردار سلمانی یادآوری کرد: اگر امروز پلیس خدمتگزار از جایگاه والایی در نزد مردم برخوردار است بخش اعظمی از آن به خاطر اقدامات معاونت اجتماعی در آگاهی بخشی و انعکاس به موقع و مطلوب فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته است.

جانشین انتظامی کرمانشاه: معاونت اجتماعی زبان گویای پلیس است

این مقام عالیرتبه انتظامی ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی و احساس امنیت را از دیگر اقدامات و در عین حال وظایف معاونت اجتماعی برشمرد و گفت: تعامل سازنده با اصحاب رسانه به منظور اطلاع رسانی ماموریت ها و خدمات پلیس از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است که همچنان باید تداوم داشته باشد.

وی مرکز اطلاع رسانی را یکی از نقاط قوت معاونت اجتماعی و پلیس کرمانشاه معرفی کرد و گفت: انتشار صحیح، به موقع و درست اخبار در بسیاری مواقع از شایعه سازی و موج سواری رسانه های بیگانه جلوگیری کرده است تا دشمنان نتوانند به اهداف و اغراض خود دست پیدا کنند.

سردار سلمانی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش های سرهنگ آمویی معاون سابق اجتماعی، وی را یکی از مدیران خوشفکر و با برنامه پلیس معرفی کرد و گفت: این مجموعه در زمان حضور وی همواره یکی از دستگاه های برتر ناجا در سال های اخیر بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: به خاطر تلاش های صادقانه و خدمات شایسته سرهنگ آمویی در مسند معاون اجتماعی، لازم است از طرف هیات رئیسه انتظامی استان از وی قدردانی کنم، بدون شک حضور هفت ساله در یک مسند و انجام دقیق و به موقع وظایف محوله کار بسیار سختی است که ایشان از عهده آن به خوبی برآمدند.

وی همچنین از سرهنگ یاری معاون جدید اجتماعی و فرهنگی پلیس کرمانشاه نیز به نیکی یاد کرد و گفت: او نیز از خوشنام ترین و کاردان ترین فرماندهان ناجاست که در طول دوران خدمتش، خدمات بسیار زیادی را به مردم ارائه کرده و قطعا می تواند در معاونت اجتماعی هم موفق باشد.

سردار سلمانی در پایان از معاون فرهنگی و اجتماعی جدید پلیس کرمانشاه خواست تا علاوه بر اینکه در سایه تعامل با رسانه ها چهره زیبایی از پلیس به نمایش بگذارد به صورت ویژه نسبت به پایش و رصد چالش های موجود در استان اقدام و نسبت به مدیریت فضای مجازی نیز اقدام کند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.