stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 407976
  • 24 آذر 1400 - 17:06
0

۲ قبضه گلوله خمپاره جنگی در سرپل‌ذهاب خنثی شد

۲ قبضه گلوله خمپاره جنگی در سرپل‌ذهاب خنثی شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «نوذر شاه‌حسینی» روز چهارشنبه به خبرنگار گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وجود گلوله های جنگی در زمین های کشاورزی روستای «سفیدسوار» سرپل ذهاب، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل ۲ عدد گلوله خمپاره ۶۰ میلی متری جنگی عمل نکرده متعلق به دوران دفاع مقدس را در اراضی کشاورزی روستای یاد شده مشاهده کردند.

سرهنگ شاه حسینی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله گروه چک و خنثی سازی در محل حاضر و نسبت به انجام اقدامات لازم و جابه جایی گلوله های کشف شده اقدام کردند.

سوانح رانندگی در استان کرمانشاه باعث مرگ ۲ نفر شد

رئیس پلیس راه استان از وقوع ۲ سانحه رانندگی منجر به فوت طی ۲۴ ساعت اخیر در محورهای ماهیدشت – اسلام آبادغرب و سنقر و کلیایی خبر داد و گفت: در این حوادث ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ «کیخسرو دستغیب» اظهار داشت: حادثه نخست در سه راه کوزران محور ماهیدشت – اسلام آبادغرب رخ داد که یک دستگاه پراید با عابری پیاده برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه عابر پیاده که مردی میانسال بود در همان صحنه حادثه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ دستغیب افزود: حادثه رانندگی دیگر در روستای زاغان سفلی رخ داد که یک دستگاه تراکتور حین خاکبرداری در مزرعه کشاورزی واژگون شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این حادثه نیز راننده تراکتور که مردی ۶۰ ساله بود به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

کشف ۱۵ هزار حبه قرص روانگردان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یکی از محلات شهر، گفت: از جمله نتایج آن کشف ۱۵ هزار حبه قرص روانگردان بود.

 سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محله آقاجان کرمانشاه برگزار شد که از دیگر نتایج آن می توان به کشف ۲ قبضه سلاح و ۳۰ عدد فشنگ اشاره کرد.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران ۱۵ عدد انواع سلاح سرد نظیر شمشیر، قمه و چاقو جمع اوری و تعدادی لوازم و قعات سرقتی خودرو نیز کشف شد.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه کشف سه دستگاه دوچرخه سرقتی و مقداری مواد مخدر از دیگر اقدامات صورت گرفته بود، افزود: در این راستا هفت سارق، خرده فروش و مجرم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.