stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 408113
  • 25 آذر 1400 - 12:15
0

پیام تبریک دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته پژوهش‌

پیام تبریک دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته پژوهش‌
قلم | qalamna.ir :

روز پنجشنبه از ستاد مبارزه با موادمخدر، اسکندر مومنی در پیامی ضمن تبریک هفته پژوهش‌ و فناوری اظهار داشت: علم و پژوهش یکی از اساسی ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و یکی از محورهای مهم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.  

وی تاکید کرد: امروزه ایران اسلامی با قرار دادن عصر دانش و پژوهش به عنوان آشکارترین وسیله عزت و قدرت و رمز توسعه پایدار کشور، در مسیر تعالی و تحقق یک مسیر مجاهدانه مستمر، با اهتمام و تکیه بر پیشرفت‌های علمی خود توانسته در اعتلای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به موفقیت‌های علمی چشمگیری دست یابد.

در بخشی دیگر از پیام مومنی آمده است: بی تردید؛ پژوهش محور کردن سیاستگذاری‌ها، تصمیم‌گیری‌ها، برنامه ها و اقدامات  می‌تواند به فرآیند و برآیند فعالیت‌ها تعمیق بخشد. در این راستا ستاد مبارزه با مواد مخدر با همکاری مراکز علمی و پژوهشی کشور، ضمن تقویت مرزهای دانش اعتیاد و بهره گیری از ظرفیت های دانشگاه ها در هدایت و جهت دهی تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و همچنین استفاده مطلوب از پتانسیل  پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و انجام حمایت های معنوی و مادی از آنان و تولید دهها مقالات علمی، موفق شده است که تمامی اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری امر مبارزه را بر بالاترین سطح شواهد علمی استوار سازد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.