stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 408745
  • 29 آذر 1400 - 18:17
0

اجرای قوانین و برخورد اخلاقی باعث افزایش اعتماد مردم به پلیس می‌شود

قلم | qalamna.ir :

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران ضمن تبریک انتصاب دکتر یزدانیان به سمت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، گزارشی از ساختار جدید نیروی انتظامی و تأثیر آن در ارتقای سطح مأموریت این نیرو و خدمت رسانی به مردم ارائه کرد.

محمدرضا یزدانیان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران نیز در این دیدار با اشاره فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تحولات ساختاری نیروی انتظامی مهم و در تحقق اهداف این نیرو برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تاثیرگذار است.

وی با تأکید بر حمایت قانونی دستگاه قضا از اقتدار پلیس گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح بر این نکته واقف است که در کنار برخورد قاطع با مجرمان، شأن و اقتدار پلیس طوری حفظ شود که تزلزلی در ایجاد امنیت در جامعه بوجود نیاید.

رییس سازمان فضایی نیروهای مسلح تهران ضرورت حرکت مأموران پلیس بر محوریت قانون توأم با رعایت اخلاق اسلامی را یادآور شد و گفت: اجرای کامل قوانین و مقررات و دستور مقام قضایی توسط ضابطان در کنار برخورد اخلاقی، موجب اعتماد بیشتر مردم به نیروی انتظامی می شود.

یزدانیان در پایان، ارتقاء سطح آگاهی کارکنان نیروی انتظامی نسبت به قوانین و مقررات و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی توسط سازمان های عقیدتی سیاسی را در افزایش ظرفیت و تحمل مأموران در مقابل فشار کاری و مطالبات مردمی و پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم موثر توصیف کرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.