stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 408918
  • 30 آذر 1400 - 18:15
0

خبرهای کوتاه از پلیس کرمانشاه

خبرهای کوتاه از پلیس کرمانشاه
قلم | qalamna.ir :

روز سه‌شنبه خبرنگار رئیس پلیس راه استان از وقوع یک حادثه رانندگی منجر به فوت در محور گهواره خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و چهار نفر هم زخمی شدند.

سرهنگ «کیخسرو دستغیب» اظهار داشت: این حادثه در کیلومتر ۱۱۰ محور گهواره رخ داد که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

وی ادامه داد: در این حادثه پسر ۱۷ ساله ای به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و چهار جوان ۱۶ تا ۱۸ ساله دیگر نیز زخمی شدند.

سرهنگ دستغیب علت وقوع این حادثه مرگبار را تخطی راننده از سرعت غیرمطمئنه اعلام کرد.

دستگیری اشرار قمه کش شهر کرمانشاه با اقتدار پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش که اقدام به شرارت، قمه کشی و مسدود کردن خیابان کرده بودند، در یکی از محلات شهر خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قمه کشی، راه بندان و مسدود کردن خیابان توسط سه نفر از اراذل و اوباش در میدان امام حسین (ع) به سمت رودکی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش، ماموران کلانتری ۲۳ تعاون به سرعت در محل حاضر شدند اما اشرار قمه کش پیش از حضور ماموران متواری شده بودند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به ردیابی و شناسایی محل حضور اراذل و اوباش در قهوه خانه ای واقع در شهرک حکمت آباد شده و به سرعت نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: از سه شرور دستگیر شده که ۲۱، ۲۸ و ۳۲ ساله بودند چهار تیغه قمه و چاقو و مقداری مشروبات الکلی کشف شد.

وی با اشاره به تحویل اشرار دستگیر شده به دستگاه قضائی، تاکید کرد: پلیس قاطعانه با هرگونه شرارت برخورد و اجازه عرض اندام به اراذل که با هدف قدرتنمایی و یا هر انگیزه دیگری اقدام به ایجاد رعب و وحشت می کنند را نمی دهد.

کشف یک تن کره غیربهداشتی و فاسد در کرمانشاه

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه از کشف یک تُن کره حیوانی غیربهداشتی و فاسد در یکی از محلات شهر خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس کرمانشاه از فعالیت یک نفر در کار تولید و توزیع کره غیربهداشتی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ دلیری ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مورد نظر در شهرک آناهیتا شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده یک تن کره حیوانی غیربهداشتی و فاسد کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.