stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 409798
  • 06 دی 1400 - 23:44
1

یک پیش‌بینی جالب از قیمت بیت‌کوین

یک پیش‌بینی جالب از قیمت بیت‌کوین
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:مدیرعامل مایکرواستراتژی انتظار دارد که قیمت بیت کوین به ۶ میلیون دلار برسد و خاطرنشان کرد که این بیت کوین غیرقابل توقف است و جایگزین طلا خواهد شد.مایکل سیلر، مدیرعامل مایکرواستراتژی در مصاحبه اخیر با The Information که این هفته منتشر شد، در مورد استراتژی بیت کوین خود و پیش بینی قیمت BTC صحبت کرد؛ سیلور فاش کرد که او شخصاً حداقل ۱۷۷۳۲ بیت کوین دارد و با قیمت فعلی BTC، ذخیره بیت کوین او تقریباً ۸۵۸ میلیون دلار می ارزد.
 

مدیر اجرایی مایکرواستراتژی هرگز هیچ یک از بیت‌کوین‌های خود را نفروخته است و معتقد است که بیت‌کوین به ۶۰۰۰۰۰ دلار در آینده کوتاه و در نهایت به ۶ میلیون دلار برسد.در همین حال مایکرواستراتژی ۱۲۲۴۷۸بیت کوین به ارزش تقریباً ۶ میلیارد دلار دارد؛ بر اساس ارائه های این شرکت که هفته گذشته منتشر شد، این سکه ها با میانگین قیمت خرید ۲۹۸۶۱ دلار و بهای تمام شده ۳.۷ میلیارد دلار خریداری شدند.

مایکرواستراتژی خود را به عنوان “بزرگترین دارنده شرکت سهامی عام بیت کوین در جهان و اولین شرکت دولتی که بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره خزانه اولیه پذیرفته است” توصیف کرد. استراتژی این شرکت «به‌دست آوردن و نگهداری بیت‌کوین درازمدت» و «خرید بیت‌کوین از طریق استفاده از جریان‌های نقدی مازاد، و بدهی‌ها و معاملات سهام» است.

در ماه نوامبر، سیلر گفت که بیت کوین “غیرقابل توقف” است و “به عنوان یک طبقه دارایی ۱۰۰ تریلیون دلاری ظاهر خواهد شد.” این مدیرعامل بارها گفته است که بیت کوین جایگزین طلا خواهد شد. او در اوایل این ماه گفت: “روزی روزگاری طلا مطلوب ترین ذخیره ارزش بود. اکنون بیت کوین جای آن را می گیرد.”

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.