stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 409958
  • 08 دی 1400 - 11:10
0

صالحی امیری: ۵ سیاست برای بازیهای آسیایی داریم/ تلاشمان جایگاهی بهتر از جاکارتا است

صالحی امیری: ۵ سیاست برای بازیهای آسیایی داریم/ تلاشمان جایگاهی بهتر از جاکارتا است

رییس کمیته ملی المپیک گفت: پنج سیاست را برای حضور در بازی های آسیایی تعریف کرده‌ایم.

قلم | qalamna.ir :

نشست خبری رضا صالحی امیری با رسانه ها در کمیته ملی المپیک برگزار شد. صالحی امیری در خصوص مشکلات وزنه‌برداری و اینکه ورزشکاران در زمان اردو حتی غذای خود را از خانه می‌بردند، گفت: من سیدرضا صالحی‌امیری و مسئول کمیته ملی المپیک  هستم. سوالات شما مربوط به وزارت ورزش است‌. پنج سیاست برای بازی های آسیایی تعریف شد اول اعزام کیفی است. دوم توجه ویژه به بانوان است چون می توانند علاوه بر کسب سکو و مدال به ارتقاء پرستیژ ایران کمک کند. سیاست سوم تبادل فرهنگی، چهارم استفاده از ظرفیت های داخلی و سیاست پنجم ارتقاء جایگاه ایران در بازیها است. در مورد اسم و شعار کاروان نیز در بازی های آسیایی در ستاد عالی تصمیم گیری می‌کنیم.

او ادامه داد: همکاران من تلاش می‌کنند که جایگاه ما بهتر از  بازیهای آسیایی جاکارتا باشد و در هانگژو در بین ۴۵ کشور حاضر تصویر فرهنگ و تمدن کشور و ایران زیبا را به نمایش خواهند گذاشت و در کنار دستاورد ورزشی، دستاورد فرهنگی خواهیم داشت.

* به تعهد مان نسبت به فدراسیون ها عمل کردیم

صالحی امیری در مورد وزنه برداری گفت: وزنه برداری جزو سه فدراسیون اول است و سیاست حمایت از وزنه برداری قطعی است. کمیته ملی المپیک بودجه همه فدراسیون ها را به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص داده است اما تا الان آمار ما نشان می دهد به طور میانگین ۱۲۰ تا ۱۳۰ درصد به فدراسیون ها کمک کرده ایم، به جز یک فدراسیون که آن هم دلایل خاص خود را دارد. در هر چهار سال گذشته بیش از بودجه ای که در تعهد ما بوده، پرداختی داشتیم.

* کمک مالی به فدراسیون ها تا آخر اسفند

او ادامه داد: به فدراسیون قایقرانی و هندبال ۳۰ هزار یورو برای جذب مربی خارجی، به وزنه برداری علاوه بر تامین بلیت اعزام، ۲۰ هزار یورو کمک کردیم. البته این رشته نیاز به کمک بیشتری دارد. به کاراته یک میلیارد تومان برای اعزام کمک کردیم و  کمک ها تا آخر  اسفند ادامه دارد. همه موارد هم به صورت شفاف در سایت کمیته ملی المپیک قرار می گیرند. 

ادامه دارد….

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.