stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 410003
  • 08 دی 1400 - 12:19
0

تاسیس دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی در آکادمی ملی المپیک

تاسیس دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی در آکادمی ملی المپیک

دبیرکل کمیته ملی المپیک توضیحاتی را در مورد فعالیت آکادمی ملی المپیک ارائه داد.

قلم | qalamna.ir :

کیکاووس سعیدی در مورد فعالیت های آکادمی ملی المپیک بیان کرد: آکادمی ملی المپیک سال ۸۱ توسط رییس وقت کمیته بین المللی المپیک افتتاح شد. ساختار آکادمی به این صورت دارد که دو معاونت آموزش و پژوهش و اجرایی و چند دپارتمان تخصصی داریم و فعالیت های تخصصی را انجام می دهند.  ما دو مرحله طرح بورسیه امیدها و ستاره ها داشتیم.

او ادامه داد: در زمان شیوع کرونا مجبور به برگزاری کمپ های مجازی و مشاوره های آنلاین شدیم.  مهم ترین  دستاورد مرکز پزشکی آکادمی ملی المپیک تاسیس دپارتمان قلب و ورزش و دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی است.  دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی کمک می کند که فدراسیون ها متوجه شوند کدام ورزشکار آنها مستعد آسیب است و پس از آن پیشگیری کنیم. مرکز روانشناسی ما بسیار فعال است و ۴۵۱۱ مورد مشاوره برای ورزشکاران داشتیم.  

سعیدی در مورد بخش پشتیبانی  آکادمی ملی المپیک گفت: خرید تجهیزات تخصصی و نرم افزار یک میلیارد و  ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشت و برای نوسازی تاسیسات هم ۵ میلیارد تومان هزینه کردیم. سالن های همایش، ورودی ها کاملا بازسازی شدند. یکی از اقدامات این بود که کلیه خدمات اعم از هتل، سالن های همایش و خوابگاه ها به فدراسیون ها رایگان شد. یک رستوران هم قرار است در بخش پایین آکادمی تاسیس شود و ورزشکاران از همه خدمات هتل آکادمی رضایت دارند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.