stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 410159
  • 09 دی 1400 - 14:48
1
رئیس اتحادیه خبازان اراک خبر داد؛

ارائه تسهیلات بهسازی به نانوایان استان مرکزی

ارائه تسهیلات بهسازی به نانوایان استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ رئیس اتحادیه خبازان اراک گفت: از سال گذشته در راستای حمایت از نانوایان و همچنین بهسازی واحدهای نانوایی و حمایت مالی در جهت ارتقاء تجهیزات واحدهای نانوایی و فعالیت در شرایط خاص، طی هماهنگی انجام شده با بانک سپه، تسهیلات مربوطه به نانوایان اعطاء می شود.
قلم | qalamna.ir :

قادری افزود: مبلغ این تسهیلات اعطائی ۴۰میلیون بوده که با تلاش انجام شده و همکاری اداره غله به ۸۰ میلیون افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه نانوایان واجد شرایط می توانند با معرفی نامه اتحادیه جهت اخذ تسهیلات به شعب بانک سپه مراجعه و تسهیلات مذکور را دریافت نمایند، بیان کرد: سهمیه تسهیلات استان ۷۳۲ فقره می باشد که تاکنون تعداد ۱۰۴فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

رییس اتحادیه خبازان اراک، افزود: نانوایان واجد شرایط می توانند با هماهنگی اتحادیه نانوایان و پس از تکمیل پرونده، در فرصت باقی مانده نسبت به جذب و اخذ تسهیلات مذکور اقدام نمایند.

قادری با اشاره به به کاهش بارندگی ها افزود: با مدیریت شایسته مسئولین کشوری و همکاری خوب مدیران استانی از این به بعد شاهد افزایش سطح کیفی نان خواهیم بود.

وی بیان داشت: به جرات می توان گفت نانی که به دست مردم استان می رسد یکی از با کیفیت ترین نان های سطح کشور می باشد و باز هم در تلاش هستیم با به وجود اوردن پیش زمینه های لازم این کیفیت را افزایش دهیم.

رئیس اتحادیه خبازان اراک اظهار کرد: شهروندان میتوانند درصورت مشاهده مشکلاتی از قبیل عدم کیفیت نان ویا مسائل مشابه.در مورد هریک از نانوایی های سطح شهر، با روابط عمومی اتحادیه به شماره۰۸۶۳۳۴۲۰۱۲۶و یا مراجعه حضوری به ادرس اراک انتهای خیابان هپکو ساختمان اصناف طبقه اول وانعکاس آن به این اتحادیه،در رفع نواقص احتمالی هیات مدیره رایاری نمایند.

وی عنوان کرد: بزودی یک سامانه ای راه اندازی میشود،که از طریق آن نانوایان و مردم به راحتی با اتحادیه در ارتباط باشند.

هشتگ: , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.