stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 410598
  • 12 دی 1400 - 17:04
0

ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به روش غیرتهاجمی در بیمارستان ولی عصر (عج)

ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به روش غیرتهاجمی در بیمارستان ولی عصر (عج)
قلم | qalamna.ir :

روز یکشنبه از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دکتر آیت اله عبادی با اعلام این خبر، اظهار داشت: بسیاری از بیماری هایی که در گذشته نیاز به جراحی های وسیع داشتند اکنون به کمک تکنیک اینترونشنال به راحتی و به روش غیرتهاجمی قابل تشخیص و درمان هستند.

وی با بیان اینکه جراحی به روش اینترونشنال با ایجاد یک شکاف کوچک بر روی پوست انجام می پذیرد و عوارض بسیار کم تری نسبت به روش های تهاجمی دارد، کاهش خونریزی حین عمل، کاهش میزان عفونت، کاهش زمان بستر، کاهش درد و بهبودی سریع تر را از مزایای این روش جراحی ذکر کرد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر (عج) فرماندهی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اینترونشنال رادیولوژی یکی از دقیق ترین روش های تشخیص تومورها، تشخیص به موقع ضایعات و توده های خوش خیم از بدخیم در مراحل زودرس با نمونه برداری از اندام های مختلف بدن از جمله کبد، تیروئید، شکم، پروستات و … به شمار می رود که  با همکاری تیم متخصص، بدون نیاز به تیغ جراحی و با بهره برداری از دستگاه های مجهز سی. تی. اسکن، سونوگرافی، ام. آر. آی و … در این مرکز درمانی قابل ارائه است.

دکتر عبادی با اشاره به پوشش خدمات جراحی اینترونشنال از سوی بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح یادآور شد: خانواده های نیروهای مسلح و عموم شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه پذیرش، هماهنگی و هرگونه سوال در این خصوص با شماره ۸۱۲۳۵۵۹۵ تماس بگیرند و یا با ثبت نسخه خود در سامانه hvaliasr.ir نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.