stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
  • کد خبر : 410636
  • 13 دی 1400 - 11:07
3

تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی با گسترش مکتب سلیمانی‌ها

تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی با گسترش مکتب سلیمانی‌ها
قلم | qalamna.ir :

روز دوشنبه از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی ره آورد پیاده روی اربعین حسینی و گرامیداشت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین اولین سالگرد ارتحال علامه بصیر آیت الله مصباح(ره) در جمع کارکنان ستاد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور اظهار داشت: آیت الله مصباح دست پرورده مکتب امام صادق(ع) و حکیم وارسته و عمیق در مبانی دینی و یک مجاهد پارسا و اهل سلوک و معرفت توحیدی است که همانند استاد مطهری مروج اسلام ناب محمدی بود که این نوع گرایش باعث کینه و عداوت و به خطر انداختن مواضع استکبار و ایادی داخلی اش می شد.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار دلها افزود: حاج قاسم دو ویژگی داشت که یکی اخلاص بود و دیگری عشق و دلدادگی و توسل به اهل بیت به خصوص صدیقه اطهر(س).

ادیانی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به بهانه فعالیت اجتماعی و اهتمام به امور مسلمانان از معنویت غفلت نکرد، خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند معنویت و دینداری با فعالیت‌های اجتماعی سازگاری ندارد اما حاج قاسم معنویت را با فعالیت‌های اجتماعی در آمیخت؛ معنویتی که حضرت آقا می فرمایند باید آدم را برای حضور در میدان و دفاع از اسلام و نظام سراسیمه کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه ما تا سلیمانی شدن کیلومترها فاصله داریم، تاکید کرد: به فرمایش حضرت آقا حاج قاسم را باید به عنوان یک مکتب نگاه کرد نه به عنوان یک شخص یا فرد. ما هرچقدر مکتب سلیمانی ها را در انتظامی کشور بسط و گسترش دهیم به تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی نزدیک می شویم.

ادیانی ادامه داد: باید اخلاص، معنویت، برای خدا کار کردن را در انتظامی نهادینه کنیم. باید به سطحی از معنویت در انتظامی برسیم که صیانت کننده و نگهدارنده بوده و جلوی وسوسه های خناس ها را بگیرد؛ دست مامور ما را پاک نگه دارد و سر سفره اهل بیت بنشاند که در میان توسل به اهل بیت به نظر می رسد که توسل به امام حسین(ع) و صدیقه اطهر(س) کیمیاست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور خطاب به دست اندرکاران این مراسم گفت: این قبیل جشنواره ها که بتوانند معنویت انتظامی جمهوری اسلامی ایران را افزایش و ذهن مخاطبان را با مفاهیم معنوی، ارزشی و روحانی در هر سطحی مثلا در حد یک بیت شعر و یا نقاشی و یا هر چیزی که مخاطب ما را به فعالیت دینی وا دارد، کار با ارزشی است و استمرار آن قطعا ثمربخش است.

سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی روز جمعه ۱۳ دی‌ سال ۱۳۹۸ در نتیجه حمله بالگردهای آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این اقدام تروریستی با دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا انجام گرفت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.