stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 410727
  • 13 دی 1400 - 14:32
1
قائم مقام سازمان تبلیغات کشور در اراک؛

برنامه های سازمان تبلیغات از رویکرد معرفتی به تربیتی توسعه پیدا کند

برنامه های سازمان تبلیغات از رویکرد معرفتی به تربیتی توسعه پیدا کند
مرکزی_ قلمنا_ قائم مقام سازمان تبلیغات کشور در اراک گفت: برنامه های سازمان تبلیغات از رویکرد معرفتی به تربیتی توسعه پیدا کند.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام روح الله حریزوای در سفر به اراک گفت: برای پیشبرد اهداف برنامه های سازمان تبلیغات، باید از رویکرد معرفتی برنامه ها به سمت رویکردتربیتی حرکت کنیم.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف برنامه های سازمان تبلیغات، باید از رویکرد معرفتی برنامه ها به سمت رویکرد تربیتی حرکت کنیم و هسته های مذاکره و مباحثه علمی تشکیل شود.

قائم مقام سازمان تبلیغات تاکید کرد: برگزاری برنامه های معرفتی و طرح ولایت در استان مرکزی، نمونه ای موفق از برگزاری دوره های کاربردی است و چون مخاطب خاص را با خود همراه می‌کند، تبدیل به یک فرآورده عامه پسند کار دشواری است که این مهم در این برنامه ها در حال انجام است و به سایر استانها هم تعمیم پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام حریزاوی در ادامه افزود: با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و روحیه جهادی و علمی در سازمان تبلیغات تحولاتی ایجاد شده است که برنامه های سازمان تبلیغات به‌عنوان الگو برای دستگاه های فرهنگی الگو است.

قائم مقام سازمان تبلیغات تصریح کرد: در موضوع مهم حوزه و دانشگاه نباید به سمت و سوی مسئله محور قدم برداریم که این یک عمل نمادین است. باید با ایجاد ارتباط بین دانشگاه با فرهنگ یا تبلیغ به سمت حل مشکلات جامعه توسط دانشگاهیان و نخبگان حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام حریزاوی خاطرنشان کرد: حضور زنان در عرصه های اجتماعی، ذیل یک منظومه اجتماعی و فرهنگی هدفمند، موثرتر است و استان نخبه پرور مرکزی باید در تدوین این منظومه پیش قدم باشد.برای حفظ جایگاه ارزشمند زن باید کرسی های هفتگی و هم اندیشی پیرامون مقام زن انجام شود تا جایگاه زن مورد تکریم قرار گیرد.

هشتگ: , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.