stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 410740
  • 13 دی 1400 - 19:57
3

دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان خراسان رضوی برگزار شد

دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان خراسان رضوی برگزار شد
خراسان رضوی- مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم اهل تشیع و تسنن شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم اهل تشیع و تسنن شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار شد.

به همین منظورمراسمی با حضور هم‌رزمان فرمانده رشید جبهه مقاومت از کشور‌های سوریه، عراق، لبنان، سوریه، فلسطین و یمن، در حسینیه ثارالله تربت حیدریه برگزار شد.

حاج قاسم از بین برنده اراده آمریکایی‌ها 

سردار یعقوبی، مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در جمع مردم تربت حیدریه اظهارداشت: شهید سلیمانی خاکریزی از شمال مدیترانه تا تنگه عدن احداث کرد و در این مسیر ارتش‌های کوچک، چابک، شجاع، تکلیف مدار و آماده را برای جهان اسلام تشکیل داد.

سردار یعقوبی افزود: برای شهید سلیمانی ده‌ها بار صحنه ترور پیش آمد و او هیچگاه از مسیری که در آن بود، تردید نکرد و به تکلیف و رسالت خود به نحو احسن عمل کرد.

وی با بیان اینکه با حضور شهید سلیمانی در فرماندهی سپاه قدس تحولی بزرگ در این نیروی سپاه بوجود آمد، افزود: تمام تحرکات و تحولاتی که فرمانده شهید جبهه مقاومت در سپاه قدس به سرانجام رساند، به تشکیل جبهه مقاومت جهان اسلام منجر شد.

مشاور عالی رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: در حالی که ۷۵درصد سوریه سقوط کرده و از بین رفته بود و همه سران استکباری و دول غربی مصمم بودند که بشار اسد باید برود، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند بشار اسد باید بماند و شهید سلیمانی این سخن ولایت فقیه زمان خود را به منصه عمل رساند و بشار اسد را تثبیت کرد.

وی اضافه کرد: امروز به مدد حاج قاسم از شمال مدیترانه تا تنگه عدن، محل عبور انرژی جهان، خیمه زدیم و دشمنان نظام به قدرت بلامنازع انقلاب اسلامی پی برده اند.

شهید سلیمانی چشم‌های غبار گرفته ما را غبار روبی کرد

سردار غلامرضا احمدی فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در محل مصلی امام خمینی (ره )گناباد اظهار داشت: آمدن ۲۵ میلیون نفر زیر تابوت سردار سلیمانی نشان از جایگاه او در بین مردم دارد و بدن اربن اربا او  کاری کرد که تاثیری چندین ساله گذاشت.

وی ادامه داد: سردار یک تنه در مقابل دشمن ایستاد و هر هزینه ای لازم بود پرداخت کرد ولی برخی در فتنه ۸۸ تنها ایستادند تا ببینند دشمن چه می‌کند.

هشتگ: , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.