stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 410809
  • 14 دی 1400 - 11:11
1

صحبت‌های تند کاندیدای انتخابات کبدی در مجمع: برخی وطن فروشی کردند

صحبت‌های تند کاندیدای انتخابات کبدی در مجمع: برخی وطن فروشی کردند

کاندیدای ریاست فدراسیون کبدی مدعی شد: تخریب من در بین کشورهای بیگانه عین وطن فروشی است و برخی ها در داخل کاسه داغ تر از آش شدند.

قلم | qalamna.ir :

مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. عباس خواجه اورسجی هنگام سخنرانی خود به حواشی اخیر کبدی اشاره کرد و گفت:  به من تهمت دزدی زدند و من را تخریب شخصیتی کردند که اگر وقت خود را برای کبدی گذاشته بودند، الان یک خانه کبدی ساخته بودند. من چیزی به این افراد نگفتم چون یاد گرفتم مودب باشم.

او ادامه داد: در مورد کسب کرسی سرپرستی فدراسیون جهانی سوال دارم که اگر من نیستم پس کیست؟ الان سرپرستی را چه کسی بر عهده دارد؟ شش نفر از نایب رییسان فدراسیون جهانی امضا کردند من سرپرست شوم اما دوستان داخلی کاسه داغ تر از آش شدند و با خارجی تماس های مداومی گرفتند که من را تخریب کنند. خانم موسوی و آقای نظر نژاد شما می‌دانید برخی عملیات های ما در زمان جنگ توسط افراد وطن فروش لو رفت و جوان ها دسته دسته پر پر شدند.

اورسجی همچنین ادعا کرد: تخریب من بین کشورهای بیگانه عین وطن فروشی است.

پس از پایان صحبت های اورسجی، تعدادی از اعضای مجمع او را ایستاده تشویق کردند.

*وعده عجیب کاندیدای انتخابات: کبدی جزو ۵ فدراسیون اول ایران می شود

سعید مقدم بقا دیگر کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون کبدی از عملکرد فدراسیون انتقاد کرد و گفت: به نظرم مجمع به شعار ها توجه نکند. کبدی برای بازی های آسیایی شرایط سختی دارد. اعضای مجمع احساسی تصمیم نگیرند. راه‌های نرفته زیادی در کبدی وجود دارد و تنها از ده درصد ظرفیت استان ها استفاده شده است. باید دنبال راه‌اندازی کبدی در اتحادیه کشورهای عرب باشیم بعد مدعی ریاست و سرپرستی فدراسیون جهانی باشیم. آیا دبیر فدراسیون جهانی که از کره‌جنوبی است سرپرست ایرانی را می‌شناسد؟

او ادامه داد: ساختار نیروی انسانی در فدراسیون ضعیف است و باید افراد قدرتمند وارد شوند. باید کبدی را همگانی کنیم. تمام ایران در این رشته مستعد است اما ۸ استان از ۳۱ استان ما فعال هستند. قول می دهم کبدی را جزو پنج فدراسیون اول ایران کنم و ما جهانی فکر می کنیم.

سعید مقدم بقا

* سوال ناظر انتخابات در مورد سرپرستی اورسجی در جهان

رییس هیات فارس که ناظر انتخابات بود در مورد سرپرست بودن اورسجی در فدراسیون جهانی سوال کرد که مورد اعتراض شکوهی فر (رئیس مجمع) قرار گرفت و عنوان کرد که او ناظر است و اصلا درست نیست این مسائل را مطرح کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.