علی رسولیان در حاشیه افتتاح مرکز پاسخگویی سازمان صمت هرمزگان اعلام کرد: یکی از سیاستهای جدی دولت سیزدهم پاسخگو بودن در برابر مردم است که همزمان با سفرهای ریاست جمهوری، بخشهای مختلف دستگاههای اجرایی به عنوان نماینده تام الاختیار در سازمانها حضور پیدا کرده و به همراه مدیران بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیران استانی درخواستها مردم را پیگیری می نمایند.
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ایران افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه ۱۲۴ را به عنوان یک سامانه پاسخگو بصورت شبانه روز در نظر گرفته است.
وی بیان داشت: مراکز پاسخگویی در سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها ایجاد شده است که تمامی مطالبات و درخواستهای مردم در این سامانه ثبت شده و نمایندگان وزیر در این مراکز همزمان با سفر رئیس جمهور حضور پیدا می کنند.
رسولیان استان هرمزگان را بعنوان یک استان مهم در بخشهای مختلف معدنی و شیمیایی دانست و افزود: این استان می تواند در بخشهای مختلف توسعه قابل توجهی داشته باشد.
وی در پایان هدف از راه اندازی سامانه پاسخگویی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان را تسهیل و دسترسی ذینفعان به خدمات وزارت صمت در اجرای دستور ریاست جمهوری مبنی بر پاسخگویی شایسته دستگاههای اجرایی به مردم و تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی برشمرد.
انتهای پیام/