stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 414910
  • 01 بهمن 1400 - 19:35
2

سازمان منطقه آزاد اروند در عمران منطقه کوشا باشد

سازمان منطقه آزاد اروند در عمران منطقه کوشا باشد
خوزستان - خطیب جمعه آبادان از سازمان منطقه آزاد اروند خواست در کنار سایر دستگاه‌های خدماتی در زمینه عمران شهری آبادان همراهی کند.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند ظرفیت‌های بالایی برای عمرانی و رفع محرومیت از مناطق محروم آبادان دارد خواست این سازمان در کنار سایر دستگاه‌های خدماتی در زمینه عمران شهری آبادان همراهی کند.

وی با اشاره به نبود زیرساخت‌های مناسب شهری از جمله آسفالت و فاضلاب  در آبادان افزود: حل مشکلات شهری و پیگیری مطالبات مردمی فقط با همکاری و همیاری تمام ارگان ها و مسئولان  امکان پذیر است.

حجت الاسلام غبیشاوی خطیب جمعه آبادان در بخش دیگر از سخنان خود به سفر رئیس جمهور به روسیه و روابط اقتصادی با کشور‌های دوست و همسایه تاکید کرد و افزود: دشمنان سعی می‌کنند با فشار اقتصادی این ملت را وادار به تسلیم کنند، اما جبهه‌ی حق باید برای مقابله برنامه داشته باشد که یکی از این برنامه‌ها، روابط اقتصادی با کشور‌های دوست و همسایه است.

وی در ادامه با اشاره به هفته‌ی زن، از متولیان هیئت‌ها و مساجد درخواست کرد به همان اندازه که به عزاداری‌ها پرداخته می‌شود به شادی‌ها نیز پرداخته شود چرا که هر دو ارزش هستند.

خطیب جمعه آبادان خاطر نشان کرد: هیچ دین و مکتبی به اندازه‌ی اسلام به جایگاه زن نپرداخته است و دانشگاه بزرگ شهیدان ما، همان خانه و مادران هستند. 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.