stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 418531
  • 13 بهمن 1400 - 19:05
1

پیش خرید بلیط فیلمهای جشنواره فجر مشهد از امشب آغاز می شود

پیش خرید بلیط فیلمهای جشنواره فجر مشهد از امشب آغاز می شود
خراسان رضوی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پیش خرید بلیط فیلم های جشنواره فجر مشهد برای اکران 16 فیلم از امشب در سایت سینماتیکت و به صورت متمرکز آغاز می شود.
قلم | qalamna.ir :

محمد حسین زاده عیش آبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دبیر نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در ۸ سینمای مشهد اکران می شود.

وی افزود: این فیلم ها از از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در ۸ سینمای مشهد و طی ۲ اکران در روز به نمایش عمومی در می آید. پردیس های سینمایی آفریقا، هویزه، سیمرغ، ویلاژ توریست، اطلس، گلشن و ۲ سینمای تازه تاسیس شده برفی و پارک بازار به نمایش فیلمهای جشنواره اختصاص یافته است.

حسین زاده خاطرنشان کرد: بلیط فروشی به صورت متمرکز و از طریق سایت سینماتیکت انجام می شود. قیمت بلیط هر فیلم ۳۰ هزار تومان است و بلیط فروشی حضوری نخواهیم داشت.

وی افزود: فیلمهای «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر، «لایه های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب، «ماهان» به کارگردانی حمید شاه حاتمی، «هناس» به کارگردانی حسین دارابی، «بیرو» به کارگردانی عباس میرزایی، «بی رویا» به کارگردانی وزیر دفتری، «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری، «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «ملاقات خصوصی» به امید شمس، «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی کیا، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی در جشنواره مشهد اکران می شود.

حسین زاده در ادامه گفت: با توجه به شرایط کرونایی فقط ۲۵ تا ۳۰ درصد ظرفیت هر سینما مورد استفاده قرار می گیرد و کمیته سلامت جشنواره فیلم فجر مشهد با مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به این موضوع نظارت خواهند داشت.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.