stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 8 June , 2024
  • کد خبر : 418832
  • 14 بهمن 1400 - 19:17
0

تجلیل از دانش آموزان فارسی برگزیده کنکور و المپیاد‌های علمی

تجلیل از دانش آموزان فارسی برگزیده کنکور و المپیاد‌های علمی
فارس_ رییس اداره مدارس استعداد‌های درخشان فارس گفت: پارسال در المپیاد‌های علمی کشور دانش آموزان فارس حایز ۲۴ مقام و مدال شدند.
قلم | qalamna.ir :

یونس غلامی در آیین تقدیر از دانش آموزان فارسی برگزیده کنکور و المپیاد‌های علمی کشور گفت: از این ۲۴ مدال، ۶ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۱۱ برنز را دانش آموزان فارسی توانستند کسب کنند که از این حیث در جایگاه چهارم کشور ایستادند.
رییس اداره مدارس استعداد‌های درخشان فارس گفت: از این تعداد مدال سهم دانش آموزان سمپادی ۱۸ مدال بود و ۴ مدال را دانش آموزان مدارس نمونه دولتی و ۲ مدال را دانش اموزان مدارس دولتی بدست آوردند.
وی با بیان اینکه تقویت بعد معنوی دانش آموزان سمپاد برای ما بسیار حایز اهمیت است گفت: در حوزه مسابقات قران کریم دانش آموزان سمپاد نیز با کسب ۱۸ مقام کشوری خوشبختانه جز استان‌های برتر کشور بودیم.
رییس اداره مدارس استعداد‌های درخشان فارس گفت: این دانش آموزان در رشته مفاهیم، حفظ، حفظ ویژه و قرائت حایز مقام ممتاز، عالی و برتر شده بودند که از همگی ان‌ها امروز تقدیر خواهد شد.
غلامی گفت: در کنکور سراسری نیز ۸ رتبه تک رقمی منطقه‌ای را در فارس داشتیم که ۶ تن از این دانش آموزان از مدارس سمپاد بودند و یک دانش اموز مربوط به مدرسه نمونه دولتی و یک دانش آموز نیز در مدرسه غیر دولتی تحصیل کرده است.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.