stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 418871
  • 14 بهمن 1400 - 23:48
2
سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ;

محرومیت‌زدایی و مردم‌داری اولویت اول سپاه است

محرومیت‌زدایی و مردم‌داری اولویت اول سپاه است
خوزستان - دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی‌اش که حفظ امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بحث محرومیت‌زدایی و مردم‌داری و مردم‌یاری را سرلوحه و اولویت خود قرار داده است.
قلم | qalamna.ir :

سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اهواز اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی‌اش که حفظ امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بحث محرومیت‌زدایی و مردم‌داری و مردم‌یاری را سرلوحه و اولویت خود قرار داده است.

ساخت ۲۱۰ واحد مسکونی برای مناطق محروم اهواز توسط سپاه خوزستان

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: فجر انقلاب اسلامی مایه برکت و افتخار در غرب آسیا و دنیا شد.

وی افزود: امروز بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی ۲۱۰ واحد مسکونی را که با کمیته امداد توافق کرده بود با افتخار تحویل کمیته امداد امام خمینی خوزستان داد.

فتوحی در این اجلاس ضمن بیان اینکه چهار کارگروه عمران، صنعت، کشاورزی و سلامت در این اجلاس حضور دارند، گفت: باید فرمانداریها طرحهایی که توجیه اقتصادی دارند و باعث مرتفع نمودن مشکل اشتغالزایی در استان می شوند را بر اساس پتانسیل ها و استعدادهای موجود در آن شهرستان شناسایی و لیست آنها را پس از بررسی و تائید جهت عملیاتی شدن به معاونت هماهنگی امور اقتصادی ارائه دهند.
وی در حاشیه ی این اجلاس از نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات مشاغل خانگی و روستایی استان خوزستان که به همت سپاه و بسیج استان و بمناسبت ایام الله دهه ی فجر انقلاب اسلامی برگزار گردیده بازدید کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ابراهیم فارسی مدان
  • منبع : گروه رسانه ای قلمنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.