stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 419389
  • 16 بهمن 1400 - 18:01
1

افتتاح دو نمایشگاه بین المللی در مشهد

افتتاح دو نمایشگاه بین المللی در مشهد
خراسان رضوی- بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات همزمان با پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری‌های حفاظتی در نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.
قلم | qalamna.ir :

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهایصنعتی ایران در مراسم گشایش این نمایشگاه  گفت: یکی از سیاست‌های مهم دولت توسعه صنایع معدنی و افزایش اکتشافات جدید معدنی است و وزارت صمت با یک برنامه منسجم مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی به این سمت و سو حرکت می‌کند.

علی رسولیان افزود: نیاز بالایی در کشور برای تولیدات بخش صنعتی و فلزی وجود دارد، افزون بر این بازار‌های خوبی در کشور‌های همسایه ایران برای این نوع تولیدات مهیا است و برگزاری این نمایشگاه و نمایش قابلیت‌های صنعتی و معدنی کشور می‌تواند به افزایش صادرات، تولید داخلی و توان اقتصادی کشور کمک شایانی کند.

وی گفت: خوشبختانه شرکت‌های خوبی بویژه شرکت‌های دانشگاه در نمایشگاه صنعت، معدن و فلزات مشهد حضور یافته اند بویژه تولیدکنندگان حوزه صنایع معدنی از جمله فولاد، دوربین‌های مداربسته و سایر فناوری‌های نوین که از توان بالایی برخوردار بودند، قابلیت‌های ارزنده‌ای از خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید عمومی قرار داده بودند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته به همراه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت با حضور ۱۰۰ شرکت در ۹ هزار مترمربع تا ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.