stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 419424
  • 16 بهمن 1400 - 19:01
0

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی: قانون استفاده پلیس از سلاح گرم را تغییر خواهیم داد

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی: قانون استفاده پلیس از سلاح گرم را تغییر خواهیم داد
فارس_ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی در شیراز گفت: قانون استفاده پلیس از سلاح گرم را تغییر خواهیم داد.
قلم | qalamna.ir :

ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی در شیراز ، ضمن تسلیت به خانواده بزرگ نیروی انتظامی، اظهار داشت: آنچه که مسلم است باید قانون حمل سلاح برای نیرو‌های انتظامی و پلیس در مواقع ناامنی و مقابله با حوادث تقویت شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعا کمیسیون امنیت ملی مجلس نسبت به نواقص قوانین استفاده از سلاح توسط نیروی انتظامی و پلیس ورود خواهد کرد تا دوباره اقتدار لازم را به این نیروی وظیفه برگرداند.

عزیزی افزود: در مقابل، دولت و پلیس می‌توانند لوایحی در جهت اقتدار نیروی انتظامی و جبران نواقص قوانین قبلی و استفاده از سلاح به مجلس و کمیسیون امنیت ملی ارائه کنند و مجلس یازدهم هم تا به ثمر رسیدن آن، موضوع را دنبال خواهد کرد.

وی بیان داشت: قطعاً بعد از بازگشایی مجلس شورای اسلامی این موضوع در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح خواهد شد تا قانون استفاده از سلاح رفع شود و اقتدار به پلیس کشور بازگردد.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی همچنین با بیان اینکه موضوع این حادثه را در گفتگو با فرمانده انتظامی استان فارس دنبال کرده است، افزود: مجلس آمادگی تغییر قوانین برای ایجاد اقتدار بیشتر در پلیس را دارد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.